obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
?? bij ISP speedtests powered by Ookla
Zippo
Volgens dit artikel stellen Internet Service Providers hun snelheden mooier voor dan ze in werkelijkheid zijn.

De snelheidstester van TestMy.net zou een juister beeld schetsen.

Via die snelheidstest haal ik iets meer dan een kwart van de geadverteerde snelheid. Hoe is dat bij jullie? Welke test kunnen we nog vertrouwen?

Ben benieuwd naar jullie reacties.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Black Tiger
Dat lijkt me onzin. Het artikel staat ook op hardware.info.
Dat is dit artikel.

Als je dat bekijkt zie je ook de reactie van Ziggo zelf en ook van diverse gebruikers er onder dat de snelheid bij testmy.net vaak totaal niet klopt.

Indien dit verhaal waar zou zijn zou je buiten Ziggo dus vrijwel overal lagere snelheden moeten hebben.
Maar ik haal zelfs op speedtest in Oostenrijk gewoon 120 mbit en bij enkele sites waar ik op volle snelheid kan downloaden gaat het ook op 120 mbit. Dat zou niet kunnen als er geknepen zou worden.
Greetings, Black Tiger
 
MisterSenseo
Helemaal met Black Tiger eens.......
Ik kan op bijv. Usenet gewoon met 200Mbit downloaden en deze testsite geeft aan dat ik niet verder kom dan 113 Mbit.
Ik zeg, baggersite........ Pfft
Gewoon via Speedtest.net en dan Amsterdam, powered by Ookla ( KPN ) selecteren, da's in mijn ogen de meest accurate test.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '?? bij ISP speedtests powered by Ookla', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie