Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
geen internet wel wifi
|
|
thessi |
Geplaatst op 06-11-2016 12:20
|
![]() Activiteit ![]() » Soest » 3768xs » Cisco EPC3925 WiFi » Humax iHDR-5300c Berichten: 1 Lid sinds: 06-11-2016 |
Ik ben verhuisd en heb nogal problemen met internet op mijn desktop.Staat op de eerste verdieping. Als ik aan het werk ben valt steeds mijn internet weg. Het wifi signaal word wel weergegeven, bereik is volledig, maar ik heb geen verbinding met internet. Op mijn mobiel ik ik dan vaak wel internet via wifi. Verder merk ik dat ik verder in huis ook regelmatig geen internet heb maar op mijn desktop kan ik soms wel 5 minuten werken zonder storing. heb een Cisco EPC 3925. |
|
|
Matty |
Geplaatst op 06-11-2016 17:14
|
![]() Beheerder ![]() Expert ![]() » Helmond » Horizon » TV Standaard Berichten: 304 Lid sinds: 30-07-2015 |
Beste Thessi, Als je mobiel wel internet heeft via wifi en je desktop computer niet zou ik overwegen om een andere netwerk kaart in je desktop te zetten, een kabel naar boven trekken is uiteraard altijd de beste optie Groetjes Matty |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen internet wel wifi', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Lang geen internet en slechte communicatie | Klacht over Ziggo | : 4 | 22-04-2024 |
Waar is de 2,4 WiFi | Algemeen | : 6 | 17-12-2023 |
zonnepanelen verbinden met wifi | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 4 | 05-09-2023 |
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt | Klacht over Ziggo | : 3 | 22-08-2023 |
geen live mail en opslagmappen | Algemeen | : 3 | 30-08-2022 |