obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
internet+telefoon
Hefaistos
Ik zit al 3 weken zonder internet en telefoon na het omruilen van een ubee voor een technicolor.
De monteur heeft alles aangesloten en wilde hem activeren. toen ging het fout.
Storing met India, Vanavond omruilen dan werkt het.Dus niet
Er is bij ziggo niemand die kan vertellen wat er aan de hand is, "ze zijn aan het zoeken"
Na 2 weken zelf steeds naar ziggo bellen is er eindelijk iemand die mij wel om de paar dagen terug wil bellen.
Maar tot op heden nog steeds niets en niemand weet waarom.
Mijn voorstel, opheffen en nieuwe klant maken gaf volgens een medewerker teveel administratief werk, dat deden ze niet
 
Black Tiger
Dat is wel bijzonder lang en inderdaad een vreemd probleem.
Ik heb webcare op je probleem gewezen, hopelijk kunnen zij meer/sneller iets voor je betekenen!
Greetings, Black Tiger
 
Hefaistos
Dat zou mij ten zeerste verbazen.
als ik met 1200, via de telefoon van de buren anders kost het een gods vermogen, bel weten ze echt niet wat de storing is en wanneer het opgelost is.
Verder als de medewerker van 1200 kom je ook echt niet.
Mad
Na 4 weken kan ik het bij de geschillen commissie voorleggen.
 
Black Tiger
Als je 1200 belt kom je veelal bij een door Ziggo ingehuurde helpdesk zoals 24-help terecht i.p.v. Ziggo zelf.
De Webcare medewerkers zitten een stapje hoger dan de "normale" helpdesk medewerkers, kunnen wat meer en zijn ook van Ziggo zelf.
Ik zou zeggen probeer geef ze de kans, we hebben hier al vaker mooie resultaten middels Webcare. Wink
Greetings, Black Tiger
 
Hefaistos
Bedankt voor de info.
We wachten nog een weekje.
Wat ik wel vindt is dat de communicatie in zulke gevallen erg te wensen overlaat.
Je zou verwachten dat ziggo zelf contact op zou nemen en afwikkelen en niet door een willekeurig callcenter die dus geen info kunnen leveren.
 
Hefaistos
Betalen gaat perfect december is al afgeschreven, nu nog internet en telefoon werkend zien te krijgenHelpless
 
Hefaistos
al iets van webcare gehoort ? Ik nog niet
 
Black Tiger
Wij horen daar niets van, ze komen met enige regelmaat op het forum kijken en behandelen en reageren dan meteen in het bericht alhier.

Ter hun verdediging kan ik wel zeggen dat ze het druk hebben want er zijn meerdere forums waar ze bezig zijn en daarnaast ook nog op Facebook.
Als je Facebook hebt kun je de klacht daar ook nog eens uitzetten. Soms wil dat wel eens helpen, maar niet altijd, want zoals gezegd.... het is druk.
Greetings, Black Tiger
 
Hefaistos
Jij toch bedankt voor de reactie, ik ga toch nog maar eens met 1200 bellen via de telefoon van de buren.
 
Hefaistos
Webcare hoor je ook niets van, dus maar weer 1200 gebeld 25-11-2016.
Wonderwel blijk de mijnheer iets verder te kijken en vindt dat mijn oude modem nog steeds geregistreerd staat. Hij heeft aanpassingen gedaan en verwacht dat het binnen 72 werkuren, dus niet het weekend, allemaal weer zal werken.
We hopen op morgen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'internet+telefoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo biedt heel Amsterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 13-10-2020
Ziggo herstart landelijke uitrol gigabit-internet in Hoogvliet Rotterdam Ziggo nieuws : 1 28-07-2020
Ziggo biedt heel Rotterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 10-03-2020
Advertentie