obey-robots.txt
25 April 2017, 18:38
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 38% [14 stemmen]
38% [14 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 62% [23 stemmen]
62% [23 stemmen]

Stemmen: 37
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Ziggo Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Voordelen en nadelen. Alles-in-1 Basis, Alles-in-1 Plus, Alles-in-1 Extra, Extra diensten. TV Standaard, TV Plus, TV Extra. Internet Z1, Internet Z2, Internet Z3.
 Onderwerp afdrukken

Afsluiten gaat sneller dan (weer) aansluiten

Peter-moeder
Beste,

Al weken ervaren wij grote problemen met het ZIGGO Alles in 1 - abonnement van mijn moeder ( klant xxxxxxx).
Zij woont in een appartement waar al jaren een gemeenschappelijke ZIGGO kabelaansluiting is.
In het contact met ZIGGO voordat (!) het abonnement is besteld, werd dit bevestigd en men gaf aan dat het TV bedrag op de facturen steeds in mindering zal worden gebracht.
Tot op heden ( 4 maanden ) is dit nog niet gebeurd.
Regelmatig hierover gebeld. Kostte mij veel tijd, kosten voor bellen en ook heel, heel veel ergernis.
ZIGGO kent veel gescheiden afdelingen, niemand kan iets uitrichten, hooguit doorgeven aan een andere afdeling. Zo ga je geen geld verdienen natuurlijk !
In een van de laatste contacten ( ongeveer een maand geleden ) ontkende ZIGGO, dat er op dit adres een gemeenschappelijke aansluiting aanwezig was.
Dit deed voor mij de deur dicht en ik heb het abonnement in hetzelfde telefoongesprek beëindigd.
Dat werkt dan wel weer snel, want binnen 24 uur kon moeder niet meer internetten en naar buiten bellen.
Na overleg met mijn moeder besloten om ZIGGO nog 1 kans te geven en gevraagd de techniek z.s.m. weer vrij te geven.
Hier wachten wij nu al weer weken op, zonder enig teken van vooruitgang. Al die tijd kan zij niet naar buiten bellen.
Wel vandaag weer een aanmaning om de spullen terug te sturen en anders volgt er een factuur van EUR 85,=
Ook deze mail is afkomstig van "Klantenservice".
Van klantenservice is er bij ZIGGO echter -op basis van deze ervaring- geen enkele sprake.
Als laatste redmiddel probeer ik nu dit forum, in de hoop dat iemand dit oppakt.
En dan graag iemand die sterker is dan de interne systemen, want die gaan rucksichtlos hun eigen gang.

Groeten,

Peter.

Edit: klantnummer verwijderd.
Gewijzigd door Zippo op 13-04-2017 13:14
 
Ziggo Webcare
Goedemiddag Peter,

Vervelende situatie zeg Sad Dit is echter een openbaar forum voor Ziggo gebruikers. Advies om in eerste instantie het klantnummer uit jouw bericht te verwijderen. Daarnaast zou ik je willen vragen om mij een privébericht te sturen met het adres en wat nu precies de bedoeling is (moet het oude telefoonnummer weer opgevoerd worden / welk abonnement wil je moeder afnemen?). Ga ik het voor je oplossen.

Groet, Ben
Ziggo Webcare
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Afsluiten gaat sneller dan (weer) aansluiten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Scannen vanaf Printer gaat niet, vanaf PC wel Hardware instellingen 8 05-11-2016 14:49
Ziggo overname T-Mobile gaat niet door Ziggo mobiel telefonie 1 05-02-2016 16:28
Blu Ray speler gaat niet aan als Horizon box in stand-by is Hardware instellingen 5 09-01-2016 16:50
aansluiten home cinemaset. heel graag hulp Algemeen 9 02-01-2016 17:40
moedeloos van Ziggo (nooit meer weer) Klacht over Ziggo 2 06-11-2015 12:26
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Sabaku7700:53:08
| Black Tiger00:55:57
| Gilex01:15:24
| royverwey10101:20:17
| MisterSenseo03:24:08
| pdduyst06:59:07
| Ziggo Webcare07:42:22
| Desmark08:56:39
| Chou09:32:07
| Zippo18:26:31
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

04-04-2017 18:17
Vragen a.u.b. op het forum, daar is de shout niet voor. Voor Canal Digitaal zijn er satelliet forums zoals bijv. https://www.satel.
..
die je daar wellicht antwoord op kunnen geven

21-03-2017 11:42
Ik heb een vraag over de diensten via satelliet dus via Canal digitaal. Is er in de komende tijd een uitbreiding van het pakket mogelijk of dat de sport golf eraf gaat en vervangen sport racing

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet