Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Geen internet
|
|
Dinky |
Geplaatst op 02-05-2017 10:12
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 02-05-2017 |
Sinds vandaag geen internet en telefoon. Modem (connect box) gereset, maar dat biedt geen oplossing. Modem blijft staan met wifi en internet icoontje verlicht. Telefoonicoontje blijft uit en geen internetverbinding Contact opgenomen met klantenservice. Zij kunnen het modem niet uitlezen en stellen voor een monteur langs te sturen. Dat kan echter pas over een week!!!!! ![]() |
|
|
Parel |
Geplaatst op 02-05-2017 12:33
|
![]() Activiteit ![]() » Tilburg » 5038KG » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link dir-825 » TV Standaard » CI+ Module SMiT Berichten: 2 Lid sinds: 20-04-2012 |
Upc service heet dat. Ik moet de laatste tijd ook twee keer in de week modem resetten |
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 02-05-2017 16:12
|
![]() Beheerder ![]() » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2865 Lid sinds: 07-04-2011 |
@Parel: A.u.b. geen reacties plaatsen zonder toegevoegde waarde die ook niet ter zake doen. Dat jij je modem moet resetten zal een heel andere oorzaak hebben en het heet inmiddels ook Ziggo en geen UPC. Ik stel voor dat jij een nieuw onderwerp maakt en daarin je probleem uit legt, dan is het ook veel eenvoudiger om te proberen je te helpen het euvel opgelost te krijgen indien mogelijk. @Dinky: Een week is wel wat erg lang. Ik heb Webcare voor je op dit onderwerp attent gemaakt. Grote kans dat zij je sneller kunnen helpen. Even afwachten tot zij reageren. Greetings, Black Tiger
|
|
|
Dinky |
Geplaatst op 02-05-2017 16:43
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 02-05-2017 |
Probleem opgelost. Enige tijd geleden kreeg ik een nieuw modem opgestuurd. Omdat die het niet bleek te doen, heb ik die teruggestuurd en mijn oude modem weer ingeschakeld. Echter, ergens in het proces van Ziggo is besloten om het serienummer van het nieuwe (maar teruggestuurde) modem te activeren. Hierdoor werkte mijn oude modem niet meer. Na veel heen en weer berichten te hebben gestuurd kwam dit boven water. Oude modem weer geactiveerd bij Ziggo en voilà |
|
|
Black Tiger |
Geplaatst op 02-05-2017 17:01
|
![]() Beheerder ![]() » State Penitentiary » Alles-in-1 Plus » Arris » Fritzbox 7490 » TV Plus » Nextbox / Humax 5300 Berichten: 2865 Lid sinds: 07-04-2011 |
Kijk aan. Fijn te horen dat het opgelost is. Bedankt voor de terugkoppeling! ![]() Greetings, Black Tiger
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen internet', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Lang geen internet en slechte communicatie | Klacht over Ziggo | : 4 | 22-04-2024 |
geen live mail en opslagmappen | Algemeen | : 3 | 30-08-2022 |
Ci+ en smart card geen zenders vinden | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 5 | 11-07-2022 |
PS4 wakker maken via internet? | Eigen netwerk | : 2 | 09-01-2022 |
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 3 | 06-12-2021 |