obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Emailen
Babette
Nadat we vorige week een nieuw modem hebben gekregen en de activeringscode het eindelijk deed, hebben we veel verbindingsproblemen. We resetten dan het modem en na de 100e keer doet hij het dan wel. Nu begint de uitgaande mail ook weer problemen te geven. Bij het verzenden van een paar foto's (normaal nooit problemen mee gehad) zegt hij steeds :

Kan het bericht niet verzenden omdat de grootte de grens van de server overschrijdt (.....) Reactie van server: '552 Message size exceeds maximum permitted', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 552, Foutnummer: 0x800CCC6D

Ik heb een klachtenformulier ingevuld. Bellen heeft toch geen nut. Wat nu? Iemand een idee? Gr Babette
 
Zippo
Een oplossing is te werken met een gmail adres. Natuurlijk staat voorop dat ziggo een deugdelijk product moet leveren. Maar overweeg ondertussen het gebruik van een gmail adres. Mocht je ooit van provider wisselen, dan hoef je geen nieuw mail adres door te geven.Wink
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Babette
Kon vanavond weer geen mail ontvangen of versturen en kreeg geen enkele website goed door, moest steeds op vernieuwen klikken. Op speedtest.nl gekeken (tip van de ziggo monteur) : DL 53 kb, UL 34 kb en connection 136 kb. Toen kon ik niets meer. Heb modem maar gereset. Uiteindelijk deed alles het weer.

Op de site van ziggo.nl lees ik
Groepsstoring
van zondag 12 oktober 16.11 uur tot (nog niet bekend)
maar wat dat dan precies betekent ... Shock
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Emailen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie