obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht
Black Tiger

Quote

maar voor 1 Gbit moet je er 8 (4*2) hebben.

Juist, daarom schreef ik dat ook specifiek erbij. Maar dus geen 6, en daar ging het om.
Een traceroute is leuk maar Webcare wilde het al oplossen en heeft zich al lang gemeld. Het is interessanter om te weten wat daar uit is gekomen of dat TS zich nog steeds niet gemeld heeft.
Greetings, Black Tiger
 
briolet

Quote

haykeh schreef:

Een 6 dradige kabel voor ethernet? Volgens mij zouden er dat 8 moeten zijn. Of bedoel je een CAT 6 kabel.


Strikt genomen bepaald de Cat6 norm niet hoeveel aderparen er zijn. Er bestaat ook Cat6 kabel met veel meer dan 4 aderparen. Dat het 4 paren zijn bepaalt de norm TIA/EIA-568 die je soms ook op de kabel gedrukt ziet.

Maar terug naar topic starter: Weet je zeker dat de testsite wel goede waardes produceert? Een paar maand geleden heeft ziggo een nieuwe speedtest in gebruik genomen die op sommige aansluitingen een dramatisch resultaat toont.

Ik heb het net weer eens getest. De Ziggo test geeft bij mij nu iets van 120 mbps. Doe ik de meting over met een andere testsite, dan haal ik wel de 250 mbps van mijn abonnement.

Twee maand geleden bleef die Ziggo test bij mij zelfs op 30 mbps steken terwijl andere tests, zelfs via wifi, hoger uit kwamen. Dat was voor alle apparaten, (PC, laptop en telefoon).
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid nieuwe modem ZEER slecht', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Nieuwe tarieven Ziggo nieuws : 1 13-05-2022
belscript en slecht informeren nieuwe klanten Klacht over Ziggo : 4 13-12-2020
Nieuwe tarieven per 1 juli 2020 Ziggo nieuws : 9 29-05-2020
Nieuwe GIGA snelheid bij Ziggo Zakelijk Ziggo nieuws : 1 16-10-2019
Advertentie