obey-robots.txt
17 November 2018, 12:00
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 31% [17 stemmen]
31% [17 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 69% [37 stemmen]
69% [37 stemmen]

Stemmen: 54
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van en over Ziggo" posten.
 Onderwerp afdrukken

VodafoneZiggo test ‘netwerk van de toekomst’

Zippo
Utrechtse wijk krijgt primeur met Gigabit-snelheden

VodafoneZiggo heeft de ambitie om vanaf 2020 Nederland over te schakelen op een vernieuwd netwerk dat klaar is voor Gigabit-snelheden van meer dan 1.000 Mbit/s. Met deze investering in haar mobiele, glasvezel- en coaxnetwerken kan VodafoneZiggo de explosieve groei in bandbreedte en snelheid in de komende jaren ruim opvangen. De Utrechtse wijk Oog in Al krijgt de primeur: 20 huishoudens en bedrijven proberen het supersnelle internet via de kabel de komende maanden uit.

“Wij bouwen vandaag al aan het netwerk van de toekomst”, zegt Eben Albertyn, Technisch Directeur van VodafoneZiggo. “Want de technologische ontwikkelingen gaan razendsnel en bieden talloze nieuwe, slimme mogelijkheden die ons leven gaan verrijken. Dat vraagt veel van onze netwerken op gebied van capaciteit, snelheid en betrouwbaarheid. En dat is precies wat wij laten zien in deze pilot in Utrecht waar we de snelheid verhogen tot wel 1 Gbit/s.”

Giga-snelheden door Docsis 3.1
De pilot met het nieuwe kabelnetwerk is gebaseerd op Docsis 3.1, een technologie die verloopt via de bestaande tv-kabel en véél meer netwerkcapaciteit kan bieden dan de huidige standaard. Uiteindelijk kunnen de internetsnelheden hierdoor oplopen tot 5 Gigabit per seconde voor downloaden en 1 Gbit/s voor uploaden. De verbinding is daarnaast nóg stabieler, veiliger en de latency (de tijd die het netwerk nodig heeft om te reageren wanneer data wordt opgevraagd) korter.

Netwerk van de toekomst
VodafoneZiggo wil haar mobiele en vaste verbindingen nog dichter op elkaar laten aansluiten. Klanten zullen dan nauwelijks meer merken dat hun apparaten schakelen tussen vast, wifi of mobiel internet. Daarvoor is een stabiel, slim en hoogwaardig netwerk verreist met véél meer netwerkcapaciteit en snellere internetverbindingen. Voor dit netwerk van de toekomst ontwikkelt het bedrijf diverse pilots en samenwerkingsverbanden op haar vaste en mobiele netwerken.

Bron: Ziggo persbericht
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, NLEx, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'VodafoneZiggo test ‘netwerk van de toekomst’', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Gratis OV voor 7.500 VodafoneZiggo medewerkers Ziggo nieuws 1 09-08-2018 12:28
LTE-M-netwerk Vodafone nu live Ziggo nieuws 1 29-06-2018 12:44
Onbekende aansluiting op mijn netwerk Computer vragen 11 12-11-2017 20:01
Ziggo verhoogt prijzen alweer ! Maar de service en het netwerk hier zijn matig Klacht over Ziggo 3 23-05-2017 15:17
Horizon box in netwerk Hardware instellingen 2 08-04-2017 20:18
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Gilex00:30:30
| Desmark01:59:55
| Ziggo Webcare02:39:57
| MisterSenseo07:33:47
| Matty08:19:33
| Arnold 1 dag
| Bitfreak 1 dag
| fatman 1 dag
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

11-03-2018 14:05
kan ik hier ook afleveringen van grey anatomy vinden?

04-03-2018 13:23
Goedemiddag

03-12-2017 00:42
ga het later proberen, vanmorgen mijn moeder overleden dus nu andere zaken aan en in mijn hoofd!!!

01-12-2017 12:10
ik zie helaas weinig antwoorden en solutions voor mijn wifi probleem 😢

22-11-2017 23:15
BURPPPPPPP !!!!!!!!!!