obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info en vragen over de verschillende Ziggo modems en WiFi, poorten, portforwarding en de firewall instellingen. Modems: Horizon Mediabox GW-7400, Cisco EPC 3925 WiFi, Cisco EPC 3928 WiFi ,Ubee EVM 3200, Ubee EVW 3200 Wifi (Ambit EVW320B), Ubee EVW 321B Wifi, Ubee EVW 3226 Wifi. En de oudere modems: Motorola SBV 5100e, SBV 5101e, SBV 5120e, SBV 5121e, Arris CM450B, TM401B, TM501B, TM702B, Ubee EVM 320B, Cisco EPC 3212.
 Onderwerp afdrukken
Ci+ en smart card geen zenders vinden
firebolt
LS.

we hebben nu een week nieuwe smart tv ( Samsung )
ci+ adaptor er in gestoken en smart card voor de digitale ontvangt en ziggo on demand pakket

het is nu al 2x gebeurt dat ik de card er uit heb moeten halen als wijze van hard reset , en de module terug zetten
omdat de zenders weg waren ( met 2 verschillende cards )
na terug plaatsen vind hij alles weer ?

hard ware probeem ?

gr,martin
 
Black Tiger
Zou een hardware conflict kunnen zijn.
Heb je ook gecontroleerd of de CI+ module wel geschikt is voor de nieuwe televisie?
Dus dat de nieuwe TV deze wel aan kan of misschien heeft hij een modernere (of nieuwe versie) module nodig?
Greetings, Black Tiger
 
firebolt
dank voor het meedenken

we hebben er inmiddels 2 Ci+ modules liggen, zal daar eens in duiken

digitaal word er aangegeven dat de laatste software er in zit
 
Black Tiger
V.w.b. het meedenken graag gedaan. Model/type CI+ module zou volgens mij ook in de handleiding genoemd moeten worden.
Misschien is er ook nog een firmware update voor de TV beschikbaar.

Succes alvast!
Greetings, Black Tiger
 
JBOY1958
Ik heb 't zelfde probleem. Vandaag merkte ik dat het beeld kwam als ik met mijn vinger in de buurt van ci module kwam, zonder deze aan te raken. Toen heb ik de 220 voedingskabel vd TV over de ci module vast geplakt en de module blijft t doen. Blijkbaar is wat 50 Herz straling in de buurt vd module afdoende, ben benieuwd ga een paar dagen testen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ci+ en smart card geen zenders vinden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 3 15-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
tv zenders installeren Algemeen : 7 20-12-2020
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Advertentie