obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Movies & Series XL
Nietes
Zijn er meer mensen die onderstaande mail hebben gehad??

" Je krijgt 6 maanden gratis het extra tv-pakket Movies & Series XL, omdat je een trouwe klant bent. Je moet 'm alleen nog even activeren, dan doet 'ie het binnen een dag. "
Stja Annoying
 
MisterSenseo
Yup, die heb ik ook gehad.
Ik heb er niks mee gedaan ...... ;-)
Gewijzigd door MisterSenseo op 19-03-2022 03:48
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Black Tiger
Hier inderdaad ook gehad.
Paar dagen geleden zelfde mailtje gehad maar dan om alle sport kanalen van Ziggo gratis te krijgen voor 6 maanden.

Gratis is leuk, kijk bijna nooit sport maar heb ze wel geactiveerd.

Tussendoor nog iets gehad voor 1 jaar lang gratis ESPN te krijgen. Hier hebben we niets mee gedaan want we kijken niet naar voetbal.
Greetings, Black Tiger
 
Nietes
Mailtje over ESPN heb ik niet gehad en Ziggo sport totaal heb ik al want die zit bij mijn mobiel abonnement inbegrepen Clap
Stja Annoying
 
Black Tiger
ESPN was volgens mij via de post gekomen. Maar wie weet krijg jij weer iets anders of komt het later. Wink
Greetings, Black Tiger
 
Nietes
Ik ben echt een vaste klant van Ziggo Cheer

" Je krijgt 12 maanden gratis het extra tv-pakket Film1, omdat je een trouwe klant bent. Je moet 'm alleen nog even activeren, dan doet 'ie het binnen een dag "
Stja Annoying
 
Nietes
Zal wel met het fijt te maken hebben dat we eind van dit jaar in ons kleine dorpje glasvezel krijgen Grin
Stja Annoying
 
Black Tiger
Hier komt ook glasvezel, vandaar dus vermoedelijk ook. Alleen komt bij ons de echte aansluiting binnen waarschijnlijk pas tegen oktober.
Ben benieuwd of wij ook zo'n Film 1 aanbieding krijgen, alhoewel ik er niet echt in geinteresseerd ben. Zoveel heeft Film 1 niet te bieden.
Maar ja gratis is gratis.
Greetings, Black Tiger
 
Nietes
Ik heb liever net als nieuwe klanten een jaar lang korting en een hogere snelheid Wink
Stja Annoying
 
MisterSenseo
Snelheid vind ik hoog zat, upload kan misschien iets erbij maar liever heb ik abonnementsgeld minder, €15,- p/m minder of zo ...... Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Movies & Series XL', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV-only met Movies&SeriesXL? Abonnementen : 5 06-11-2020
Ziggo Zakelijk internet + TV nu met 12 maanden gratis Movies & Series XL Ziggo nieuws : 1 22-08-2019
OFFLINE MOVIES & SERIES (XL) KIJKEN VIA DE ZIGGO GO APP Ziggo nieuws : 1 13-06-2018
Advertentie