obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Opzegging contract
timbo25
Ik heb ziggo vijf keer gebeld om mijn contract op te zeggen, het lukt mij niet, om dat ik meer dan 15 min in de wacht staat.
Weet iemand een andere weg om het op te zeggen, bestaat de terugbel optie nog ergens?
alvast bedankt.
 
MisterSenseo
Ja de terugbel functie is er nog steeds.
Probeer eens op een ander tijdstip te bellen, de wachttijd van 15 minuten is nog relatief kort dus probeer iets meer geduld te oefenen .... ;-)
Je kunt ook het contactformulier op de website proberen of in de contact afdeling kijken welke mogelijkheden er nog meer zijn dan bellen, heel eerlijk weet ik het ook niet zo goed .... ;-)

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Ziggo Webcare
Hi Timbo, vervelend dat het niet lukt om er vlot doorheen te komen. Zoals Mister Senseo al aangeeft kan op het bepaalde tijden een stuk drukker zijn dan op andere tijden.

Je kunt de opzegging van één of meerdere diensten ook doorgeven via dit formulier https://www.ziggo.nl/opzeggen/formulier

Mocht je er toch niet uitkomen of nog vragen hebben, dan kun je ons gerust even benaderen via privébericht.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opzegging contract', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie