obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info en vragen over de verschillende Ziggo modems en WiFi, poorten, portforwarding en de firewall instellingen. Modems: Horizon Mediabox GW-7400, Cisco EPC 3925 WiFi, Cisco EPC 3928 WiFi ,Ubee EVM 3200, Ubee EVW 3200 Wifi (Ambit EVW320B), Ubee EVW 321B Wifi, Ubee EVW 3226 Wifi. En de oudere modems: Motorola SBV 5100e, SBV 5101e, SBV 5120e, SBV 5121e, Arris CM450B, TM401B, TM501B, TM702B, Ubee EVM 320B, Cisco EPC 3212.
 Onderwerp afdrukken
zonnepanelen verbinden met wifi
Flojul
Sinds het nieuwe modem van ziggo is er geen verbinding meer met de zonnepanelen.
Hoe dit opnieuw in te stellen?
 
Black Tiger
Ik denk op dezelfde manier als dat je het origineel gedaan hebt.
De Zonnepanelen worden dacht ik via de wifi verbonden. Het nieuwe modem zal een nieuwe wifi SSID en nieuw wifi Wachtwoord hebben.

Ooit heb ik eens zoiets gedaan. Daarvoor heb ik de wifi verbinding van de panelen moeten resetten. Hoe je dat moet doen staat in de handleiding als het goed is.
Daarna log je met de telefoon in op de wifi van de omvormer en van daaruit kun je dan weer de eigen wifi configureren.
Althans op die manier ging dat bij de zonnepanelen van kennissen van me.

Wellicht gaat het bij jou anders maar het moet wel in de handleiding terug te vinden zijn.
Greetings, Black Tiger
 
Flojul
Bedankt Black Tiger,

Dit was inderdaad de manier om de zonnepanelen weer online te krijgen.

MvG, Jules.
 
Black Tiger
Graag gedaan Jules.

Fijn te horen dat het gelukt is!
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'zonnepanelen verbinden met wifi', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Wifi punt Zyxel Wap6807 Algemene computer en software vragen. : 8 16-01-2022
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
Fritzbox 7581 achter Connectbox - geen guest wifi Eigen netwerk : 9 20-09-2020
Advertentie