obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Lang geen internet en slechte communicatie
Henk1953
Hallo,
Onze buurt kampt met uitvallend internet. Storing is bekend, monteurs (in - en extern) zijn geweest. Vorige week was de boodschap dat het binnen 24 uur opgelost zou zijn. De externe monteurs hadden een foute tekening gekregen. De locatie waar de kabelbreuk zou zijn klopte niet, sterker, daar lag geen kabel. Ook het huisnummer van het huis waar de bewuste storing in de buurt zou zijn klopte niet.
Deze mensen hebben echt hun best gedaan. Ze hebben op verschillende plekken gezocht en gegraven. Zonder resultaat, helaas.
Ziggo gaf op de site aan dat het euvel nu 16 april verholpen zou zijn. Vandaag ziet een attente buur plots dat het volgende week wordt.
Dit gaat al een hele tijd aan. Enkele mensen, ik ook, hebben extra data bij hun provider gekocht om via hun mobiel te kunnen internetten. In het gesprek met klantenservice gaf de medewerker aan dat er gecompenseerd kan worden. Daar heb ik niets aan, ik wil gewoon internet en op de beurs mijn transacties kunnen doorgeven zonder offline geslingerd te worden.
Het gaat om postcode 8337KS.
Er zou aan gewerkt worden maar er is geen Ziggo of externe monteur te zien.
 
Henk1953

Henk1953 schreef:

Hallo,
Onze buurt kampt met uitvallend internet. Storing is bekend, monteurs (in - en extern) zijn geweest. Vorige week was de boodschap dat het binnen 48 uur opgelost zou zijn. De externe monteurs hadden een foute tekening gekregen. De locatie waar de kabelbreuk zou zijn klopte niet, sterker, daar lag geen kabel. Ook het huisnummer van het huis waar de bewuste storing in de buurt zou zijn klopte niet.
Deze mensen hebben echt hun best gedaan. Ze hebben op verschillende plekken gezocht en gegraven. Zonder resultaat, helaas.
Ziggo gaf op de site aan dat het euvel nu 16 april verholpen zou zijn. Vandaag ziet een attente buur plots dat het volgende week wordt.
Dit gaat al een hele tijd aan. Enkele mensen, ik ook, hebben extra data bij hun provider gekocht om via hun mobiel te kunnen internetten. In het gesprek met klantenservice gaf de medewerker aan dat er gecompenseerd kan worden. Daar heb ik niets aan, ik wil gewoon internet en op de beurs mijn transacties kunnen doorgeven zonder offline geslingerd te worden.
Het gaat om postcode 8337KS.
Er zou aan gewerkt worden maar er is geen Ziggo of externe monteur te zien.
 
Henk1953
Foutje, 28 uur moet 48 uur zijn
 
Black Tiger
Sorry voor het late antwoord, ik ben vaker hier geweest maar zag dit bericht niet als nieuw bericht. De anderen hebben het niet gezien schijnbaar.

Wij zijn een forum van gebruikers voor gebruikers en kunnen dus niet helpen met dit soort storingen.
Dan kun je het beste bij de helpdesk of het officiele forum van Ziggo zelf even een melding maken.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Lang geen internet en slechte communicatie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo biedt heel Amsterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 13-10-2020
Advertentie