obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Geen email verzenden voor email van eigen domein?
Essebes
het was wanadoo.nl

De smtp stond tot voor eergisteren daarom op smtp.wanadoo.nl
Echter nu werkt deze niet meer/geeft foutmelding. Vandaar dat ik ben gaan zoeken naar de smtp van Ziggo. Smile
Blond......
 
Zippo
Ik vrees dat dit antwoord op jou van toepassing is; http://ziggo.gebruikers.eu/forum/view...#post_1849
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Essebes

Quote

Zippo schreef:
Ik vrees dat dit antwoord op jou van toepassing is; http://ziggo.gebruikers.eu/forum/view...#post_1849



mmm, noem me eigenwijs, maar.....ik heb niet het idee dat dit op mij van toepassing is. Ik probeer namelijk geen 'free' orange adres uit te lezen. Het gaat om een eigen emailadres via mijn eigen domein.
Ik kan hier nu wel mee ontvangen, alleen geen email verzenden.

Wat misschien wel kan zijn (want idd ben ik een oude Orange Cable klant) is dat Ziggo nu de oude wanadoo-smtp heeft dichtgezet. Tot voor anderhalve week geleden kon ik namelijk de smtp.wanadoo.nl nog wel gebruiken voor het verzenden.

Andere vraag: als ik mijn eigen domein bij Ziggo laat hosten ipv elders. Staat Ziggo dan wel toe dat ik met dat domein email verzend via de smtp.ziggo.nl?
Blond......
 
Zippo

Quote

mmm, noem me eigenwijs, maar.....ik heb niet het idee dat dit op mij van toepassing is. Ik probeer namelijk geen 'free' orange adres uit te lezen. Het gaat om een eigen emailadres via mijn eigen domein.
Ik kan hier nu wel mee ontvangen, alleen geen email verzenden.


Je hebt absoluut gelijk, ik vergis me.

smtp.wanadoo.nl staat dicht.

probeer deze varianten eens voor je smtp server.
- smtp.ziggo.nl
- mail.ziggo.nl
- mail.home.nl
- smtp.casema.nl
- smtp.multikabel.nl

vervang e.v smtp voor mail.

Het mag niet uitmaken of je elders je domein ondergebracht hebt of bij ziggo.

Wel is het zo dat je max 25 geadresseerden in een mail kan versturen en dit tot een max van 600 per uur. Tenminste via de smtp van ziggo.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Essebes
Opgelost, maar niet via Ziggo.
Onze provider (bekende van ons) heeft ons als testcase gebruikt om e.e.a. zelf bij hem goed in te stellen. Alles werkt dus, maar niet via Ziggo.
Gewijzigd door Essebes op 25-11-2008 05:56
Blond......
 
Essebes
Ikzelf heb dus niet de moeite genomen om het als klacht /probleem te melden bij Ziggo, misschien is dat nog een idee?
Blond......
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen email verzenden voor email van eigen domein?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Advertentie