Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Digitale tv
Ziggo doei
Afgelopen maand ben ik overgestapt naar het alles in 1 plus pakket van ziggo met dus digitale tv. Ik heb gekozen voor het basispakket. Maar uit dat basis pakket kan ik een aantal zenders niet ontvangen. Hierover heb ik al meerdere malen met ziggo contact gehad via de telefoon. Ik mis b.v. belgie 1 en 2 canvas, CNN en een paar regionale zenders, noord en friesland. Daar krijg ik E48 of E52 meldingen te zien. Ik heb de ontvanger al meerdere keren opnieuw moeten instellen en ook de stroom eraf, zodat het kastje zich reset. Ook heb ik een gegote kabel geprobeerd (van action, wat kon volgens helpdesk ziggo) werkte ook niet. Dus nog steeds geen belgie enzo digitaal. Terwijl ik belgie 1 en 2 en CNN wel analoog heb. Ik krijg helemaal de hik van die helpdesk, nu zeggen ze weer dat ik een andere (vast duurdere kabel, gegoot) moet kopen. Ik blijf aan de gang. En dan zul je zien dat ie het nog niet doet. De monteur is er ook al bijgeweest, en die had het over de simkaart, dat ze die moesten updaten, maar dan moest ik eerst zo'n gegote kabel aansluiten. GRRR, wordt er niet goed van, mijn kabels liggen er zo'n anderhalf jaar in. Heeft iemand een oplossing of tips.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Digitale tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo klanten in regio Alphen aan den Rijn stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Ziggo klanten in regio Sneek/ Terschelling/ Vlieland stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Ziggo klanten in regio Capelle aan den IJssel stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 19-01-2021
4 feb ziggo werkzaamheden digitale tv Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 27-01-2015
digitale tv ontvangst stoort Storing : 5 26-12-2014