obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Installatie digitale TV
Rianne
Hallo allemaal!

Ik heb al in vele onderwerpen gezocht maar ben mijn antwoord nog niet tegengekomen!
Wij hebben zojuist het pakket van de digitale televisie (eindelijk) ontvangen.
Mijn vriend probeert het nu te installeren maar het wil niet lukken!
Wat is het probleem:
Hij heeft alles goed aangesloten zoals in het boekje en nu is hij in de zogehete Installatie Wizard. Maar nu moeten we volgens het boekje automatisch zenders kunnen zoeken (in het scherm van 'Frequentie' , 'Netwerk' etc.) maar als hij op 'Zoeken' klikt, dan geeft het de melding dat er geen zenders zijn gevonden! Wat nu? Wij volgen de gebruiksaanwijzing goed en we komen er nog niet uit!?!

Groetjes Rianne
 
WatEenBedrijf
tja, dan zul je , helaas, contact op moeten nemen met ziggo, deze moeten namelijk het eea activeren. Helaas voor alle ziggo gebruikers zitten er bij ziggo mensen die hier niet in staat toe zijn. Wij zijn 3,5 maanden bezig om digi tv te krijgen dus....succes.Sad
 
Gigabyte
Heb je wel het juiste netwerknummer en frequentie behorende bij jou regio ingevoerd ?
Gewijzigd door Gigabyte op 06-12-2008 01:26
 
Gigabyte

Quote

jarwik schreef:

(offtopic : is dit trouwens dezelfde Gigabyte als voorheen bij het forum van Orange? )


Dat klopt dit is 1 en dezelfde Gigabyte, vanwaar deze interesse ? Smile

Ik heb zelf ook een keer zoiets gehad, melding geen zenders gevonden.
Mijn netwerk code is 5555 maar als je 3 5en (555) invoert dan doet die het ook, met resultaat geen zenders gevonden Grin
Gewijzigd door Gigabyte op 06-12-2008 11:29
 
Gigabyte
@jarwik je hebt PM, dit gaat ff teveel offtopic Grin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Installatie digitale TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo klanten in regio Alphen aan den Rijn stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Ziggo klanten in regio Sneek/ Terschelling/ Vlieland stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Ziggo klanten in regio Capelle aan den IJssel stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 19-01-2021
4 feb ziggo werkzaamheden digitale tv Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 27-01-2015
digitale tv ontvangst stoort Storing : 5 26-12-2014
Advertentie