Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
Sinds 18 februari geen email meer!
|
|
leona |
Geplaatst op 22-02-2009 17:19
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 22-02-2009 |
Sinds 18 februari geen email meer. Versturen geeft foutmelding: onbekende fout opgetreden, Account etc,"smtp.ziggo.nl", Protocol SMTP, Poort 25, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC0B Uitschakelen van mijn Firewall en anti-virus maakt niets uit. Via hotmail een mailtje versturen naar mijn ziggo email resulteerd in een foutmelding van hotmail: delivery failed! Direct naar ziggo webmail: Internet Explorer toont een waarschuwing: op dit moment is 104% van het quotum in gebruik. Weet iemand wat dit betekent? Deleten van een deel van de oudere mailtjes verandert niets aan de 104% Volgens oudere ziggo adviezen had ik al @ziggo.nl toegevoegd aan mijn accountnaam. Ook het wijzigen van mijn email paswoord maakt niets uit. Ziggo onbereikbaar, "Tess" weet het niet en "Thuishelp" is net zoiets als de gezondheidszorg: uw gezondheid zal mij een zorg zijn. Leona |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 22-02-2009 19:05
|
![]() Superbeheerder ![]() » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2250 Lid sinds: 02-01-2007 |
Dit is een serieus probleem! Je hebt volgens mij juist gehandeld door een aantal oudere mailtjes te verwijderen. Want quotum betekend dat je aan je maximum zit. Misschien helpt het een paar oudere mailtjes met grote bijlagen te verwijderen. Als het percentage niet veranderd van je quotum is er denk ik iets met je mail account aan de hand. En daar kan alleen Ziggo je mee helpen. ![]() |
|
|
leona |
Geplaatst op 22-02-2009 21:22
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 22-02-2009 |
Probleem opgelost! De Mailbox was veel te vol. En deleten verplaatst het alleen maar naar een aparte folder! Als je die leeg maakt is het OK. Overigens zou het niet mogen kunnen: Outlook Express is geconfigureerd om mail te deleten na 21 dagen. Maar vermoedelijk wordt het dan niet gedelete maar verplaatst naar de Folder Deleted. Weet iemand dit? Bedankt voor de assistentie. Leona |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 22-02-2009 23:03
|
![]() Superbeheerder ![]() » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2250 Lid sinds: 02-01-2007 |
Stel je mail applicatie zo in dat ie de post van de mail server ophaalt in plaats van te laten staan. Nadeel is dan wel dat alles weg is in de webmail omdat je het naar je eigen pc hebt overgeheveld.
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Sinds 18 februari geen email meer!', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
NPO app - zoekfunctie werkt niet meer | Klacht over Ziggo | : 4 | 06-05-2024 |
Lang geen internet en slechte communicatie | Klacht over Ziggo | : 4 | 22-04-2024 |
geen live mail en opslagmappen | Algemeen | : 3 | 30-08-2022 |
Ci+ en smart card geen zenders vinden | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 5 | 11-07-2022 |
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 3 | 06-12-2021 |