obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Telefoonlijn dood
Bouboul
Mijn telefoonverbinding is zomaar weggevallen.
Nu, 8 dagen later en vele telefoontjes (mobiel uiteraard) heb ik nog geen telefoonverbinding. Ziggo geeft steeds het standaard antwoordt: wij werken er hard aan.
Resultaat tot nu toe nihil.
Ik heb de indruk aan het lijntje te worden gehouden en het kan toch niet zo zijn dat met de huidige technieken het 8 dagen en misschien nog wel langer duurt voor ik weer telefoonverbinding heb.
Ziggo claimt de service hoog in het vaandel te hebben, maar tot nu toe merk ik daar niets van. Met het inhouden van het abonnementsgeld hebben ze nog nooit problemen gehad.
Ik zou wel willen weten hoe ik hier verder mee aan moet, want via de helpdesk en e-mail kom je bij Ziggo absoluut niet verder
 
Decibert
Aan de linkerkant van je scherm vindt je een klachtenformulier. Als je dat invult wordt het naar Coax.nl gestuurd, de vereniging van kabelaars, die dan weer contact voor je opnemen met Ziggo.

Je kan ook een aangetekende brief sturen waarin je een termijn stelt waarbinnen het probleem moet worden opgelost. Is dat voor die tijd niet gebeurd, dan is Ziggo in gebreke gebleven en heb je recht op restitutie.
Gewijzigd door Decibert op 26-03-2009 11:22
 
Bouboul

Quote

Decibert schreef:
Aan de linkerkant van je scherm vindt je een klachtenformulier. Als je dat invult wordt het naar Coax.nl gestuurd, de vereniging van kabelaars, die dan weer contact voor je opnemen met Ziggo.

Je kan ook een aangetekende brief sturen waarin je een termijn stelt waarbinnen het probleem moet worden opgelost. Is dat voor die tijd niet gebeurd, dan is Ziggo in gebreke gebleven en heb je recht op restitutie.


Dank voor je snelle reactie, dat moet dan maar zo
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefoonlijn dood', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Klantenservice ZIGGO dood??? Algemeen : 10 19-11-2008
Advertentie