Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
|
Geen internet en telefoon
|
|
| westen |
Geplaatst op 22-04-2009 17:55
|
|
Activiteit ![]() Berichten: 1 Lid sinds: 22-04-2009 |
Als ik dit forum zo bekijk, dan is er voor mijn zoon nog een lange weg te gaan. Heeft sinds21 April geen internet en telefoon, TV beeld is goed. Helpdesk weet helemaal niets, als ik het Modem uitgeschakeld heb verteld hij mij dat hij nog gedeeltelijk kan communiceren met het Modem.(een helderziende.) We moeten nu nog 2 dagen wachten tot dat er een monteur komt. Tijdstip van de monteur word niet aangegeven, alleen voor of na de middag. Ik ben benieuwd wat die monteur gaat uitspoken. Later meer op dit forum als de monteur geweest is. Gr. Koos. |
|
|
|
| kroez180 |
Geplaatst op 05-05-2009 19:28
|
|
Activiteit ![]() Berichten: 1 Lid sinds: 05-05-2009 |
nu ik heb hier vanaf mei 2008 geen internet of telefonie. heb al diverse malen een opzeggings brief naar ziggo gesteurd. en deze hebben zogenaamd niet 1 brief van mij ontvangen. nu willen ze wel hebben dat ik ga betalen voor een dienst die ze zelf niet eens kunnen bieden. de telefoontjes wat ik heb gepleegd die hebben ze nooit ontvangenen enz enz enz. ik wordt er echt doodmoe van hoe ze daar mensen behandelen. ik heb vandaag zelf te horen gekregen dat ik zit te liegen. maar ze hebben het zelf niet door dat op mijntelefoonrekening van mijn mobiele aanbieder hun telefoonnummer wordt weer gegeven en dat ik dus de kopieen van de brieven heb bewaart. maar hoelang moet dit nu naog doorgaan........ |
|
|
|
| Jovel |
Geplaatst op 07-05-2009 15:15
|
|
Activiteit ![]() Berichten: 66 Lid sinds: 06-04-2008 |
ook hier vul even het feedback formulier van COAX NL in, links onder deze site |
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
| Spring naar forum: |
|
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen internet en telefoon', te verwijzen!
| BBcode: | |
| HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
| Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
|---|---|---|---|
| Storing met internet/kabel en geen onderhoud gemeld | Storing | : 5 | 01-08-2025 |
| Lang geen internet en slechte communicatie | Klacht over Ziggo | : 4 | 22-04-2024 |
| geen live mail en opslagmappen | Algemeen | : 3 | 30-08-2022 |
| Ci+ en smart card geen zenders vinden | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 5 | 11-07-2022 |
| PS4 wakker maken via internet? | Eigen netwerk | : 2 | 09-01-2022 |