obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Bijna 2 maanden slechte telefoonverbinding
BPR
Wij hebben sinds begin maart problemen met de telefoon. Sinds de overgang van multikabel naar Ziggo in Hoorn is dit aan de gang.
Andere kant van de lijn hoort ons niet, wij hen wel (sommigen ook niet, dan is het een ziggo klant). Heel af en toe werkt de telefoon wel goed, maar de storing kan gewoon tijdens een gesprek weer terugkomen. De helpdesk bellen heeft geen zin, want tegen de tijd dat ik aan de beurt ben is er weer storing, en pre-paid bellen gaat me te veel kosten.
Heb wel inmiddels via klachtenmail al 5 keer de storing gemeld. Je krijgt telkens een standaard mail terug (heb inmiddels wel 4 varianten).
De laatste is dat het doorgegeven gaat worden aan de technische dienst, maar hoe lang het nog gaat duren is niet bekend. Wel werd er verteld dat er meerdere abonnees zijn met dezelfde klacht. We hebben alles geprobeerd met wat ziggo als oplossing aangeeft, echter niets helpt. Probleem ligt gewoon daar. Ik heb nu ook gevraagd om de kosten voor telefonie van de afgelopen twee manden op mijn nieuwe factuur in mindering te brengen.
Tevens vandaag Coax ingeschakeld, ik ben benieuwd wat er nu verder gaat gebeuren.

BPR
 
gsiebert
Wij hebben hier precies hetzelfde. Ik dacht eerst dat het aan ons 8 jaar oude telefoontoestel zou liggen. Maar een nieuw toestel hebben we dezelfde kwaal.
Erg vervelend.
Hopelijk vind ik een manier om sneller naar de technische dienst doorverwezen te worden dan jij. Nog tips?
 
BPR
Donderdag komt er eindelijk een monteur om de modem om te wisselen.
Het blijkt nu dat er een tweetal modems niet correct werken.
De EPC2203 of EPX2203
Ik hoop dat het dan weer goed is.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bijna 2 maanden slechte telefoonverbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
Mediabox XL verbruikt in stand-by modus bijna tien keer zoveel stroom Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 21-03-2022
Ziggo Zakelijk internet + TV nu met 12 maanden gratis Movies & Series XL Ziggo nieuws : 1 22-08-2019
Eerste 4 maanden 50% korting (i.c.m. Alles-in-1 of Internet & Online TV). Ziggo nieuws : 1 01-08-2019
ZEER SLECHTE SERVICE Klacht over Ziggo : 9 01-08-2017
Advertentie