Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
downloaden
|
|
blackpanter |
Geplaatst op 27-04-2009 19:23
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 3 Lid sinds: 27-04-2009 |
mijn vraag is hoe is het mogelijk dat ik helemaal geen verbinding krijg met mijn newsserver de instellingen zijn helemaal goed ,want het werkt namelijk wel bij een payserver.(ik gebruik newsleecher) ik vul in news.ziggo.nl dan mijn gebruikersnaam (e-mailadres) plus wachtwoord Krijg steeds de melding Server Action progress Description ......... Error Occured! Unable to logon server response Wie kan mij helpen M.V.Groeten blackpanter (al tig keer gebeld met ziggo helaas geen resultaat. Gewijzigd door blackpanter op 27-04-2009 19:24 |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 27-04-2009 20:10
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 74 Lid sinds: 29-05-2008 |
Heb je SSL aangevinkt misschien? Volgens mij ondersteund Ziggo dat namelijk niet.
|
|
|
blackpanter |
Geplaatst op 28-04-2009 17:53
|
Ik bedank jullie voor de antwoorden,maar deze antwoorden brengen me niet verder. ik krijg gewoon geen verbinding met ziggo of met newsleecher of grabit wacht nog op een paar goede sugestie's m.v.g blackpanter |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 28-04-2009 18:18
|
![]() Superbeheerder ![]() » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2250 Lid sinds: 02-01-2007 |
- Check Caps lock! - Start je pc eens op zonder softwarematige firewall en probeer het opnieuw. - Heb je een router? Zijn er poorten misschien naar een andere pc geforwarded? |
|
|
Decibert |
Geplaatst op 28-04-2009 18:31
|
![]() Activiteit ![]() » Amstelveen (Casema) Berichten: 160 Lid sinds: 22-03-2009 |
Quote als je voorheen @home klant was dan moet je news.home.nl gebruiken ipv news.ziggo.nl Zelfde verhaal geldt voor andere gebieden (news.casema.nl en news.quicknet.nl). Voor de volledigheid, je hebt namelijk niet verteld of je voorheen klant was bij @home, Casema of Multikabel of nieuwe klant bent worden. Heb je eerder wel gebruik kunnen maken van de nieuwsserver, en zo ja, hoe lang geleden? Geen loonstrookje van Ziggo B.V.
![]() De feiten scheiden van de emoties |
|
|
blackpanter |
Geplaatst op 28-04-2009 19:08
|
Ik was eerder bij hetnet toen werkte alles perfect sinds ik nu bij ziggo ben werkt het niet meer. ik heb grabit ook al geprobeerd maar het werkt gewoon niet ,het is net of ze de lijn dicht knijpen want bij een payserver werkt het wel. groetjes blackpanter |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'downloaden', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
nzb downloaden met android? | Nieuwsgroepen | : 1 | 11-02-2015 |
Downloaden | Klacht over Ziggo | : 9 | 01-07-2013 |
downloaden via ethernetkabel tergend langzaam | Algemeen | : 8 | 30-01-2013 |
Downloaden van nieuwsgroepen via News.ziggo.nl gaat nauwlijks | Nieuwsgroepen | : 26 | 08-12-2012 |
Probleem met downloaden van de newsserver | Nieuwsgroepen | : 8 | 22-05-2012 |