obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Wil jij overstappen naar Ziggo: "Digitale isolatie"
rickziggo
Ziggo - "digitale isolatie"

Dat kan heel makkelijk. Er zijn een aantal redenen waarom je het beter nu kan doen:

1. Of het nou is om kosten te besparen, of dat het nou door een gebrek aan deskundigheid komt (of een fantastische combinatie van beide): u kunt er op rekenen dat internet/televisie/telefoon er maandelijks enkele dagen uit zal liggen. Ziggo is niet te verlegen om u een paar dagen compleet van de buitenwereld af te sluiten. Werkstukken, belangrijke telefoontjes die niet kunnen wachten, belangrijke informatie die opgezocht moet worden, die uitzending waarbij u toevallig eens op de Nederlandse televisie was! Deze moeten ruimte maken voor complete digitale isolatie met dank aan Ziggo.

2. Ziggo heeft een geweldige klantenservice. Het keuzemenu is een ware lucratieve business. Met 10 cent per minuut wordt u na 50 minuten geholpen. Als er na 50 minuten niemand aan de telefoon is, of als er opgehangen is, geen probleem. U kunt gewoon nogmaals 50 minuten bellen en ziggo zal niet klagen.

3. Wilt u een nieuw telefoonnummer? Dat is geen enkel probleem. Na 20 minuten en 6 collega's aan de telefoon gesproken te hebben, zijn wij bereid
iets te regelen. Vervolgens vragen de medewerkers: Wilt u zelf een nieuw nummer uitkiezen, of moeten wij u er een toewijzen? Nou...dan kiezen wij er zelf wel een uit! wat een klantvriendelijke vraag, zegt u dan uiteraard. Oh jeetje.. dan pas zie je, dat je al een half uur met ze belt. Nu zijn de medewerkers betaald dus kunnen ze ophangen en lekker vroeg naar huis. Vervolgens krijg je gewoon alsnog een willekeurig nummer toegewezen.

Bovendien is Ziggo vele malen beter dan Casema. Van casema kreeg u altijd brieven over wanneer internet eruit kon gaan. Bij ziggo hoeft u niet zo veel te lezen! Wij sluiten u spontaan af, op tijden dat het ons uitkomt.

Dat wordt dus snel overstappenGrin
Gewijzigd door rickziggo op 24-05-2009 20:04
 
Decibert

Quote

Ziggo is niet te verlegen om u een paar dagen compleet van de buitenwereld af te sluiten.

Je geeft niet genoeg informatie om te kunnen beoordelen of de fout bij Ziggo ligt.

Quote

Het keuzemenu is een ware lucratieve business. Met 10 cent per minuut wordt u na 50 minuten geholpen.


Klopt helemaal niks van. Het nummer is al maanden verlaagd naar lokaal tarief, en elke minuut die jij belt kost Ziggo geen centen maar euro's per minuut. Je betaalt ook niet voor de wachttijd. Ik begrijp dus niet waar je die onzin vandaan hebt.
Bovendien, als de reden dat je belt een fout van Ziggo is, kan je een deel van je telefoonkosten vergoed krijgen, zolang het maar een significant bedrag betreft (volgens de voorwaarden minimaal €10,-).

Quote

Bovendien is Ziggo vele malen beter dan Casema. Van casema kreeg u altijd brieven over wanneer internet eruit kon gaan. Bij ziggo hoeft u niet zo veel te lezen! Wij sluiten u spontaan af, op tijden dat het ons uitkomt.


Ook Ziggo meldt het als er werkzaamheden zijn. Als je onverwachts geen internet hebt, is het waarschijnlijk iets anders. Maar als je niet verteld over hoe en wat er precies gebeurde, is het niet mogelijk om vast te stellen waar het probleem ligt (je kabels, je router(?), interferentie, je instellingen of Ziggo).

De hamvraag is echter: wil je het probleem oplossen of alleen klagen? Want daar is de Klaagmuur (wees gerust, gewoon op dit forum) voor.
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties
 
rickziggo

Quote

Decibert schreef:

Quote

Ziggo is niet te verlegen om u een paar dagen compleet van de buitenwereld af te sluiten.

Je geeft niet genoeg informatie om te kunnen beoordelen of de fout bij Ziggo ligt.

Dan zal ik nu wel genoeg informatie geven. Het ene moment zat ik gelukkig achter de computer te internetten in de keuken, mijn zus met haar vriend te bellen op de gang en mijn moeder een programma te kijken in de woonkamer. Enkele seconden later werd het gezin herenigd in het centrum van het huis: Ziggo, connecting people. Alles was weg. Vervolgens vroegen wij het bij de buren (zij zijn ook hardcore ziggofans) na, en ook zij konden niet meer digitaal communiceren met de buitenwereld.

Quote

Het keuzemenu is een ware lucratieve business. Met 10 cent per minuut wordt u na 50 minuten geholpen.


Klopt helemaal niks van. Het nummer is al maanden verlaagd naar lokaal tarief, en elke minuut die jij belt kost Ziggo geen centen maar euro's per minuut. Je betaalt ook niet voor de wachttijd. Ik begrijp dus niet waar je die onzin vandaan hebt.
Bovendien, als de reden dat je belt een fout van Ziggo is, kan je een deel van je telefoonkosten vergoed krijgen, zolang het maar een significant bedrag betreft (volgens de voorwaarden minimaal €10,-).

Nu begin ik serieus te worden, want ik zit hier toch zeker niet te liegen. Toen ik drie dagen geleden naar één van de (mag ik zeggen: onervaren) inbound studenten belde die bij Ziggo (of vermoedelijk waarschijnlijker: namens Ziggo) heb ik toch echt 10 cent per minuut betaald. Er was GEEN sprake van een lokaal tarief. Ook mijn zus die 14 dagen geleden belde betaalde 10 cent per minuut. Ook mijn moeder die maar liefst 30+ minuten aan de telefoon gezeten heeft voor een nieuw nummer (eerst zeiden ze: het kan niet. Toen kon het weer wel. En toen hingen ze op!) betaalde 10 cent per minuut.

Quote

Bovendien is Ziggo vele malen beter dan Casema. Van casema kreeg u altijd brieven over wanneer internet eruit kon gaan. Bij ziggo hoeft u niet zo veel te lezen! Wij sluiten u spontaan af, op tijden dat het ons uitkomt.


Ook Ziggo meldt het als er werkzaamheden zijn. Als je onverwachts geen internet hebt, is het waarschijnlijk iets anders. Maar als je niet verteld over hoe en wat er precies gebeurde, is het niet mogelijk om vast te stellen waar het probleem ligt (je kabels, je router(?), interferentie, je instellingen of Ziggo).

De hamvraag is echter: wil je het probleem oplossen of alleen klagen? Want daar is de Klaagmuur (wees gerust, gewoon op dit forum) voor.


Dit is geen "klagen", dit is een officiele waarschuwing aan iedereen die denkt over te stappen naar Ziggo. Dat je het er niet mee eens bent, betekent niet dat ik bij de klaagmuur thuishoor. Van casema kregen wij inderdaad de brieven waar het bij jouw post over gaat. Maar van ziggo hebben we die toch echt al minstens een jaar niet meer gehad. De afsluitingen zijn spontaan, abrupt en er is niet eens een excuses. Toen ik met de inbound student sprak zei hij nog dat er inderdaad een storing was geweest bij mijn regio (waarovre ik 0,0 brieven heb gehad en ook geen excuses van de student).

Ergens aan het begin van het gesprek met die student kreeg ik overigens te horen (met een automatische vrouwenlijke stem: Er is een storing in een regio. [en toen iets dat ik moest wachten tot het was opgelost]. Vervolgens vroeg ik aan de student: is er een storing in mijn regio? "Nee hoor, dit is geen regionale storing". Hoe kan zoiets nou? Ik vind het onbegrijpelijk.

Die dingen moest ik toch echt even rechtzetten.
 
Decibert

Quote

een storing


Een storing. Geen werkzaamheden maar een storing. Storingen die niet veroorzaakt worden door werkzaamheden zijn meestal slecht voorspelbaar. Ook Casema heeft mij eens niet vantevoren kunnen waarschuwen dat er een belangrijk kastje omver gereden zou worden door een flinke DAF.
Ziggo stuurt net als Casema vroeger brieven bij gepland onderhoud. Kennelijk was daar nu geen sprake van.
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wil jij overstappen naar Ziggo: "Digitale isolatie"', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Advertentie