obey-robots.txt
03 December 2016, 14:37
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 44% [4 stemmen]
44% [4 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 56% [5 stemmen]
56% [5 stemmen]

Stemmen: 9
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

zenders komen niet door

bru-dirk
Gisteren een decoder gekocht Humax Fox c. Na aanmelden van de card kwamen er een aantal zenders niet door van het standaard pakket. Ik heb de decoder terug laten gaan naar de fabrieksinstellingen en zenders laten zoeken met de wizard. Maar er blijft een groep zenders niet doorkomen: o.a RTL4, RTL5, SBS6, RTL7 en nog een aantal waar ik veel minder naar kijk.
Kan iemand mij advies geven wat te doen om deze zenders wel te kunnen ontvangen? Alvast bedankt

Monteur_kees
bru-dirk schreef:

Gisteren een decoder gekocht Humax Fox c. Na aanmelden van de card kwamen er een aantal zenders niet door van het standaard pakket. Ik heb de decoder terug laten gaan naar de fabrieksinstellingen en zenders laten zoeken met de wizard. Maar er blijft een groep zenders niet doorkomen: o.a RTL4, RTL5, SBS6, RTL7 en nog een aantal waar ik veel minder naar kijk.
Kan iemand mij advies geven wat te doen om deze zenders wel te kunnen ontvangen? Alvast bedankt

heb je de juiste frequentie ingevuld en netwerk id
en heb je eventueel de videorecoder er tussen uit gehaald
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south

cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigma2 software
HK audioset

bru-dirk
Dank voor de suggesties.
Ik heb de frequentie en het netwerk id opgezocht in de ziggo uitgave digitale tv. Deze zou dus juist moeten zijn.
Ik heb een analoge harddisk recorder/dvd speler zitten tussen wandcontactdoos en decoder. Na deze ertussenuit gehaald te hebben, heb ik meer kanalen, nog niet alle die ik volgens de standaard lijst zou moeten hebben, maar het is wel duidelijk dat dit apparaat storing geeft .
Zijn er nog meer opties, voor zenders als zdf, die nu nog steeds ontbreken?

De meegezonden linken helpen me niet, want ik heb geen internet noch telefonie noch interactieve tv van ziggo en dus ook geen voorzetdoosjes voor mijn kabelingang thuis.
Hoe zou ik met een ouderwetse analoge kabelaansluiting toch zowel decoder als Harddisk recorder kunnen gebruiken?
Moet ik zo'n voorzetdoos gaan kopen bij Ziggo?

Monteur_kees
bru-dirk schreef:

Dank voor de suggesties.
Ik heb de frequentie en het netwerk id opgezocht in de ziggo uitgave digitale tv. Deze zou dus juist moeten zijn.
Ik heb een analoge harddisk recorder/dvd speler zitten tussen wandcontactdoos en decoder. Na deze ertussenuit gehaald te hebben, heb ik meer kanalen, nog niet alle die ik volgens de standaard lijst zou moeten hebben, maar het is wel duidelijk dat dit apparaat storing geeft .
Zijn er nog meer opties, voor zenders als zdf, die nu nog steeds ontbreken?

De meegezonden linken helpen me niet, want ik heb geen internet noch telefonie noch interactieve tv van ziggo en dus ook geen voorzetdoosjes voor mijn kabelingang thuis.
Hoe zou ik met een ouderwetse analoge kabelaansluiting toch zowel decoder als Harddisk recorder kunnen gebruiken?
Moet ik zo'n voorzetdoos gaan kopen bij Ziggo?

normaal gesproken indien de decoder rechtstreeks op de wandcontactdoos is aangesloten zou deze alle zender moeten laten zien
in welk postcode gebied woont u ?
wellicht dat dan e.e.a duidelijker wordt
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

cisco 8485
HK audioset

bru-dirk
Ik woon in 3432 ck
en gebruik frequentie 372000 en netwerk id 5555, aantal symbolen vond ik niet die heb ik op de originele 6875 laten staan

Ziggo-WebCare_Jelle
Wat ik mis in het verhaal is: welke foutmelding krijg je op de overige zenders, welke je niet kan ontvangen?
Ziggo WebCare Jelle

bru-dirk
Deze zenders staan in de lijst met zenders als onbekend en wanneer ik ze toch aanklik krijg ik een zwart scherm zonder melding

Monteur_kees
bru-dirk schreef:

Deze zenders staan in de lijst met zenders als onbekend en wanneer ik ze toch aanklik krijg ik een zwart scherm zonder melding

kan u misschien eens proberen met frequentie 365000 en netwerk id 1111

Gr, piotje

cisco 8485
HK audioset

bru-dirk
met frequentie 365000 en netwerk id 1111 krijg ik het bericht 'geen zenders gevonden'.

Monteur_kees
bru-dirk schreef:

met frequentie 365000 en netwerk id 1111 krijg ik het bericht 'geen zenders gevonden'.

sorry had 356000 moeten zijn
ben benieuwd

cisco 8485
HK audioset

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'zenders komen niet door', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ziggo mail komt niet aan Instellingen software 4 23-11-2016 12:46
Scannen vanaf Printer gaat niet, vanaf PC wel Hardware instellingen 8 05-11-2016 14:49
Ziggo komt niet opdagen. Zucht. Algemeen 2 22-10-2016 15:52
Al 2 weken kan Ziggo mijn Ziggo modem niet in bridge-modus zetten Klacht over Ziggo 5 04-10-2016 14:53
inloggen met ipadres cisco epc 3925 lukt niet WiFi, draadloos netwerk 3 04-09-2016 20:09
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo00:36:42
| buijs01:05:49
| Black Tiger01:26:30
| Desmark03:00:21
| Gilex03:16:02
| kezeltje04:19:06
| Zippo04:27:47
| Bitfreak05:07:18
| Puma05:38:26
| Justin2305:44:09
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan