obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Heb jij de snelheids upgrade al gehad? Post je nieuw snelheid hier!
Zippo
Heb jij de snelheid upgrade al gehad en kun je genieten van de nieuwe hogere snelheden?

Post dan je nieuwe snelheid en vermeld ook je type abonnement en je plaats.

Zo kunnen we inzichtelijk maken;

- waar de snelheid verhogingen hebben plaats gevonden
- wat de maximaal haalbare snelheid ter plaatse is
- hoeveel ieder abonnmentstype hoger is geworden
- of de waarden kloppen met de verhoogde abonnementen
- of het de moeite loont het modem te resetten om het nieuwe profiel te laden.

Ga naar SpeedTest, doe de test en na afloop klik je op "Copy Forum Link" en plak die hier in je post.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
olivierbos

Quote

Zippo schreef:
Heb jij de snelheid upgrade al gehad en kun je genieten van de nieuwe hogere snelheden?

Post dan je nieuwe snelheid en vermeld ook je type abonnement en je plaats.

Zo kunnen we inzichtelijk maken;

- waar de snelheid verhogingen hebben plaats gevonden
- wat de maximaal haalbare snelheid ter plaatse is
- hoeveel ieder abonnmentstype hoger is geworden
- of de waarden kloppen met de verhoogde abonnementen
- of het de moeite loont het modem te resetten om het nieuwe profiel te laden.

Ga naar SpeedTest, doe de test en na afloop klik je op "Copy Forum Link" en plak die hier in je post.



Het is toch zo dat Ziggo vanaf 1 juli de sneheden pas zal gaan verhogen? Of zit ik nu verkeerd?
1236211147
 
Decibert

Quote

Het is toch zo dat Ziggo vanaf 1 juli de sneheden pas zal gaan verhogen? Of zit ik nu verkeerd?

Ja en nee. De uitrol van nieuwe modems is al gestart. In sommige regio's kunnen mensen al gebruik maken van die nieuwe snelheden. Soms maar heel even, soms ononderbroken.
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties
 
olivierbos

Quote

Decibert schreef:Ja en nee. De uitrol van nieuwe modems is al gestart.


OK, sommigen hebben dus al een hogere snelheid.

Ik heb alles in 1 plus, en ga dus naar 20/3. Ik neem aan dat ik geen nieuw modem krijg omdat het oude modem deze snelheden al aan kan?
1236211147
 
Decibert

Quote

Ik heb alles in 1 plus, en ga dus naar 20/3. Ik neem aan dat ik geen nieuw modem krijg omdat het oude modem deze snelheden al aan kan?


Inderdaad. Het kan zijn dat op gegeven moment alle modems vervangen gaan worden door de nieuwe (afgezien van de mogelijkheid van hogere snelheden geven ze ook een meer constante snelheid) maar dat is speculatie. Voor 20mbps heb je geen nieuw modem nodig.
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties
 
olivierbos
Hartelijk dank voor de antwoorden!!
1236211147
 
Zapp
Ik merkte vandaag dat m'n snelheid opeens hoger was. Ik heb alles-in-1 plus (10/1,5).
Dit is mijn nieuwe snelheid:
503019338

En toevallig heb ik vandaag ook mijn verbinding geupgrade naar alles-in-1 extra (20/3).
Die verbinding wordt dus ook weer versneld vanaf 1 juli naar 50MB. Weet iemand of je daar een nieuwe modem voor moet krijgen of gaat het allemaal automatisch?
 
olivierbos

Quote

Zapp schreef:
Weet iemand of je daar een nieuwe modem voor moet krijgen of gaat het allemaal automatisch?


Voor de snelheid van 50 mbit heb je een Docsis 3.0 modem nodig (merk: arris, als ik het goed hem)
Ik neem aan dat dit automatisch geregeld gaat worden en naar je opgestuurd wordt.
1236211147
 
Decibert

Quote

(merk: arris, als ik het goed hem)
Ik neem aan dat dit automatisch geregeld gaat worden en naar je opgestuurd wordt.


Dat is tweemaal ja,
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties
 
opaaart
[img]503608881[/img]

Deze snelheid is van m'n draadloze laptoppie.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Heb jij de snelheids upgrade al gehad? Post je nieuw snelheid hier!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe GIGA snelheid bij Ziggo Zakelijk Ziggo nieuws : 1 16-10-2019
Data delen met nieuw familie-abonnement Ziggo nieuws : 1 18-06-2018
internet snelheid Snelheid : 7 18-12-2017
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht Klacht over Ziggo : 12 16-12-2017
snelheid Snelheid : 2 07-10-2017
Advertentie