obey-robots.txt
16 Augustus 2018, 09:57
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 34% [17 stemmen]
34% [17 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 66% [33 stemmen]
66% [33 stemmen]

Stemmen: 50
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Heb jij de snelheids upgrade al gehad? Post je nieuw snelheid hier!

Zippo
Heb jij de snelheid upgrade al gehad en kun je genieten van de nieuwe hogere snelheden?

Post dan je nieuwe snelheid en vermeld ook je type abonnement en je plaats.

Zo kunnen we inzichtelijk maken;

- waar de snelheid verhogingen hebben plaats gevonden
- wat de maximaal haalbare snelheid ter plaatse is
- hoeveel ieder abonnmentstype hoger is geworden
- of de waarden kloppen met de verhoogde abonnementen
- of het de moeite loont het modem te resetten om het nieuwe profiel te laden.

Ga naar SpeedTest, doe de test en na afloop klik je op "Copy Forum Link" en plak die hier in je post.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
olivierbos
Zippo schreef:
Heb jij de snelheid upgrade al gehad en kun je genieten van de nieuwe hogere snelheden?

Post dan je nieuwe snelheid en vermeld ook je type abonnement en je plaats.

Zo kunnen we inzichtelijk maken;

- waar de snelheid verhogingen hebben plaats gevonden
- wat de maximaal haalbare snelheid ter plaatse is
- hoeveel ieder abonnmentstype hoger is geworden
- of de waarden kloppen met de verhoogde abonnementen
- of het de moeite loont het modem te resetten om het nieuwe profiel te laden.

Ga naar SpeedTest, doe de test en na afloop klik je op "Copy Forum Link" en plak die hier in je post.



Het is toch zo dat Ziggo vanaf 1 juli de sneheden pas zal gaan verhogen? Of zit ik nu verkeerd?
1236211147
 
Decibert
Het is toch zo dat Ziggo vanaf 1 juli de sneheden pas zal gaan verhogen? Of zit ik nu verkeerd?

Ja en nee. De uitrol van nieuwe modems is al gestart. In sommige regio's kunnen mensen al gebruik maken van die nieuwe snelheden. Soms maar heel even, soms ononderbroken.
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties
 
olivierbos
Decibert schreef:Ja en nee. De uitrol van nieuwe modems is al gestart.


OK, sommigen hebben dus al een hogere snelheid.

Ik heb alles in 1 plus, en ga dus naar 20/3. Ik neem aan dat ik geen nieuw modem krijg omdat het oude modem deze snelheden al aan kan?
1236211147
 
Decibert
Ik heb alles in 1 plus, en ga dus naar 20/3. Ik neem aan dat ik geen nieuw modem krijg omdat het oude modem deze snelheden al aan kan?


Inderdaad. Het kan zijn dat op gegeven moment alle modems vervangen gaan worden door de nieuwe (afgezien van de mogelijkheid van hogere snelheden geven ze ook een meer constante snelheid) maar dat is speculatie. Voor 20mbps heb je geen nieuw modem nodig.
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties
 
olivierbos
Hartelijk dank voor de antwoorden!!
1236211147
 
Zapp
Ik merkte vandaag dat m'n snelheid opeens hoger was. Ik heb alles-in-1 plus (10/1,5).
Dit is mijn nieuwe snelheid:
503019338

En toevallig heb ik vandaag ook mijn verbinding geupgrade naar alles-in-1 extra (20/3).
Die verbinding wordt dus ook weer versneld vanaf 1 juli naar 50MB. Weet iemand of je daar een nieuwe modem voor moet krijgen of gaat het allemaal automatisch?
 
olivierbos
Zapp schreef:
Weet iemand of je daar een nieuwe modem voor moet krijgen of gaat het allemaal automatisch?


Voor de snelheid van 50 mbit heb je een Docsis 3.0 modem nodig (merk: arris, als ik het goed hem)
Ik neem aan dat dit automatisch geregeld gaat worden en naar je opgestuurd wordt.
1236211147
 
Decibert
(merk: arris, als ik het goed hem)
Ik neem aan dat dit automatisch geregeld gaat worden en naar je opgestuurd wordt.


Dat is tweemaal ja,
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties
 
opaaart
[img]503608881[/img]

Deze snelheid is van m'n draadloze laptoppie.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Heb jij de snelheids upgrade al gehad? Post je nieuw snelheid hier!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Data delen met nieuw familie-abonnement Ziggo nieuws 1 18-06-2018 10:02
internet snelheid Snelheid 9 18-12-2017 23:34
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht Klacht over Ziggo 12 16-12-2017 12:23
snelheid Snelheid 2 07-10-2017 18:36
Ziggo verhoogt prijzen alweer ! Maar de service en het netwerk hier zijn matig Klacht over Ziggo 3 23-05-2017 15:17
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Desmark00:21:51
| Zippo01:27:25
| Gilex02:44:50
| Matty05:08:26
| Bitfreak13:45:26
| kezeltje13:57:12
| Chou21:18:25
| MisterSenseo 1 dag
| Black Tiger 1 dag
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

11-03-2018 14:05
kan ik hier ook afleveringen van grey anatomy vinden?

04-03-2018 13:23
Goedemiddag

03-12-2017 00:42
ga het later proberen, vanmorgen mijn moeder overleden dus nu andere zaken aan en in mijn hoofd!!!

01-12-2017 12:10
ik zie helaas weinig antwoorden en solutions voor mijn wifi probleem 😢

22-11-2017 23:15
BURPPPPPPP !!!!!!!!!!