obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Snelheidsverhoging. Waar moet je om denken
Gigabyte
Aah ik zie het al, ze komen die nieuwe modem pakketjes per helikopter brengen! Grin

Zie link: http://www.ziggo.nl/producten/interne...sverhoging

Grin
Alles in 1 Extra, Arris Touchstone TM 702B Motorola SBV5121E OFFLINE Smile
Heb je telefoon van Ziggo, en heb je de klantenservice nodig, bel dan gratis naar 1200 Wink
 
TCP_IP

Quote

In grabit haal k nooit m'n maximale snelheid :s geen idee waarom.


Dat ligt aan Grabit zelf, vermoed dat je het aantal threads op 1 ofzo hebt staan ?!

 
Decibert

Quote

Aah ik zie het al, ze komen die nieuwe modem pakketjes per helikopter brengen!


Geeft een hele andere betekenis aan packet loss.
Geen loonstrookje van Ziggo B.V. Wink
De feiten scheiden van de emoties
 
Gigabyte

Quote

Decibert schreef:

Geeft een hele andere betekenis aan packet loss.


Ha,ha, Grin
Link is al weer veranderd.
Meer helikopters worden ingezet,Grin en Betere uitleg over de verhoging van de snelheid.
Zie link: http://www.ziggo.nl/producten/interne...sverhoging
Gewijzigd door Gigabyte op 04-07-2009 11:13
Alles in 1 Extra, Arris Touchstone TM 702B Motorola SBV5121E OFFLINE Smile
Heb je telefoon van Ziggo, en heb je de klantenservice nodig, bel dan gratis naar 1200 Wink
 
TCP_IP
Hoi Jaap84,

Vervelend probleem begrijp ik al. Om topic vervuiling te voorkomen wil ik je vragen om een eigen topic te openen met daarin bovenstaande verhaal. Men kan je probleem zo beter behandelen, anders lopen er teveel verhalen door elkaar heen.
 
john milton
Hallo allemaal,

ik heb al even alles-in-een en hiervoor haalde ik de snelheid ook niet, 12 mbit ofzo op speedtest. Ik heb net het nieuwe modem aangesloten en hoewel het wel verbeterd is, haal ik de 50 zeker niet en de upload al helemaal niet.... Het is bekabeld aangesloten

Ik heb een oude pc uit 2001 die niet snel is, maar ik heb me laten vertellen net door een google zoektocht dat dat er niet veel mee te maken heeft.

achter mijn ziggo modem hangt een netgear WGR614 die 54 Mbit aan zou moeten kunnen. Dit is een oud @home modem en kan niet worden geupgrade. Ik heb een realtek rtl8139 family fast ethernet netwerkkaart die 10-100 mbit aan zou moeten kunnen en deze staat op auto modus. 100 full of 100 half gaat alleen maar langzamer.

Dus de prangende vraag:

-Kan het door mijn verouderde (en wellicht dichtgeslipte, ik ben een noob) pc komen dat ik de 50 mbit niet haal?
-Kan dit aan Ziggo liggen of aan mijn aansluitpunt?
-of moet ik wellicht naar een andere router kijken?

521181470

alvast bedankt
Gewijzigd door john milton op 20-07-2009 11:35
 
megaman78
Ik heb gebruik gemaakt van het kortingsaanbod van Ziggo voor de Sitecom WL 342 router (300N X3 serie) wireless. Binnen 2 dagen na bestellen al binnen. Staat nu te draaien samen met het nieuwe Arris modem. Ik heb all in one extra dus nu ook de 50/5 upgrade. Gaat als de brandweer. Met de router geen problemen. Installatie makkie, portforwarden om verbindbaar te worden voor downloaden torrents peace of cake. Beveiligde verbinding maken met de laptop, één druk op de knop op de router en het is voor elkaar. Ik vind het een echte aanrader. Hieronder mijn snelheid.

521273924
 
The Unknown
Ik zit ook te twijfelen om dat ook te doen.
Woon in Amersfoort en zit nu rond de 100Mbit wat ik haal met mijn gare sitecom.

Zou 120 moeten halen Smile maar dat zou met een andere router kunnen.

andere mensen uit amersfoort die rond de 120mbit zitten?
 
Puma
Amersfoort gaat eerst naar 100 Mbit en niet 120 Mbit, net als Enschede.
 
mecurious

Quote

The Unknown schreef:
Ik zit ook te twijfelen om dat ook te doen.
Woon in Amersfoort en zit nu rond de 100Mbit wat ik haal met mijn gare sitecom.

Zou 120 moeten halen Smile maar dat zou met een andere router kunnen.

andere mensen uit amersfoort die rond de 120mbit zitten?


Hoi! Ook Amersfoort hier Smile

Sinds kort ben ik abonnee bij Ziggo en ik heb ook alles in een extra en dus 120Mbit volgens de Ziggo site (juist daarom overgestapt náár Ziggo).

Ik kom echter nooit hoger dan 50Mbit (de oude snelheid). Volgens Ziggo zou alles moeten werken, ze geven geen oplossing.

Computer is rechtstreeks aangesloten, CAT6 kabel, 1Gbit kaart, dus daar zit geen belemmering....

613103885

2562492

Groeten,

Michael
Gewijzigd door mecurious op 05-11-2009 11:38
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheidsverhoging. Waar moet je om denken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
Snelheidsverhoging per 12-04-2021 Snelheid : 11 13-04-2021
waar is gwlogin.net gebleven voor horizon media box xl? Algemeen : 2 11-08-2019
Snelheidsverhoging 30=>40MBit/s nog niet doorgevoerd Snelheid : 3 14-09-2015
Smartcard moet hersteld worden Digitale radio of televisie storing : 3 26-08-2015
Advertentie