obey-robots.txt
18 Januari 2019, 04:56
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 33% [18 stemmen]
33% [18 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 67% [37 stemmen]
67% [37 stemmen]

Stemmen: 55
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken

Snelheidsverhoging 30=>40MBit/s nog niet doorgevoerd

lvandewerken
Ondanks dat ik al een mooie brief heb mogen ontvangen van Ziggo dat de snelheid wordt verhoogd voor het Alles-in-1 Basis pakket van 30/3MBit/s naar 40/4MBit/s, nog steeds geen meetbare verhoging kunnen constateren.

Weet iemand hoe de uitrol plaats vindt? Ik heb zelf al een Cisco kabelmodem reset uitgevoerd ( en ook van de ASUS AC-router), modem staat in Bridge-mode.

Ook al contact gehad met klantenservice van Ziggo vandaag (ma. 2015/09/14- wachttijd 10 minutenCry) maar die vertellen dat het een 'geautomatiseerde uitrol is' en dat ze verder geen invloed op de eventuele upgrade werkzaamheden hebben. --Sad Waarom stuur je dan wel al die verwachtingsvolle brief naar je klanten...?!?!

Iemand hier al ervaringen mee?! Ik zit zelf in postcode gebied Utrecht 3551
 
Matty
Beste Ivandewerken,

Ik vrees dat je niets anders kan doen dan geduldig af te wachten totdat ze de verhoging uitrollen.

Dat mensen de brief eerder krijgen dan dat ze het uitrollen is meer een aardigheid, brieven over iets extra's krijgen en dan wachten is soms vervelend maar brieven over onderhoud (waardoor je even geen diensten hebt) kunnen nooit te vroeg komen.

Geef ze even een maand de tijd en bel ze daarna nog eens wellicht kunnen ze je dan meer vertellen.


Met vriendelijke groet,

Matty
 
Zippo
Je kunt de snelheidsverhoging bespoedigen door zelf af en toe je modem te resetten. Als het hogere snelheidsprofiel beschikbaar is zal het daarna direct werken. Anders moet je wachten op ziggo.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, NLEx, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheidsverhoging 30=>40MBit/s nog niet doorgevoerd', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Smartcards weer niet zichtbaar in Mijn Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks 3 19-12-2018 17:09
Bij bellen niet hoorbaar voor anderen Siemens Gigaset 19 27-08-2018 10:23
Port forwarding werkt niet meer Algemeen 14 31-07-2018 18:25
Kan extra mediabox niet installeren Hardware instellingen 10 05-11-2017 20:19
SMART kaarten worden niet geactiveerd Klacht over Ziggo 5 25-06-2017 09:44
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo05:05:17
| Zippo05:05:33
| Bitfreak07:10:31
| Billy09:52:28
| Gilex11:18:21
| Desmark15:06:28
| Matty23:03:10
| Black Tiger 1 dag
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

11-03-2018 14:05
kan ik hier ook afleveringen van grey anatomy vinden?

04-03-2018 13:23
Goedemiddag

03-12-2017 00:42
ga het later proberen, vanmorgen mijn moeder overleden dus nu andere zaken aan en in mijn hoofd!!!

01-12-2017 12:10
ik zie helaas weinig antwoorden en solutions voor mijn wifi probleem 😢

22-11-2017 23:15
BURPPPPPPP !!!!!!!!!!