Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Modem (Arris TM401B) verliest verbinding
|
|
Ronin |
Geplaatst op 04-07-2009 09:24
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 04-07-2009 |
Almelo, 7609DD Hallo, Sinds een paar weken verliest modem zomaar de verbinding, alleen de "power"-LED en de "DS"-LED zijn dan continu aan, de "US"-LED knippert, rest zijn uit. Ik heb dan geen internet en telefoon wel TV, nu heb ik weer verbinding maar voor hoelang? Ziggo gebeld vanuit kantoor, dan krijg ik als antwoord "meneer we adviseren u om van thuis te bellen wanneer u storing heeft" terwijl ik dus ook gemeld heb dat ik telefoon van Zggo heb en die er ook eruit ligt. Dezelfde avond weer geen verbinding, gebeld met de mobiele telefoon van mijn dochter, nadat ze mijn belminuten bijna hebben opgemaakt krijg ik een vrouwelijke helpdesk medewerker aan de telefoon, weer wordt ik gevraagd naar reeds eerder ingetoetste gegevens, probleem uitgelegd en dan krijg ik te horen. Ja meneer de modem is niet "online" dus we kunnen nu verder niets aan doen, maar ik kan een monteur langssturen die kan pas over 6 dagen bij u lans komen. WIE HERKEND DIT PROBLEEM, OF ZIJN ER MEER VAN DIT SOORT VERBINDINGSPROBLEMEN IN DE REGIOSALMELO Tijdens het schrijven van dit bericht verbinding verbroken, doet het nu weer dus maar snel verzenden! http://www.speedtest.net/result/509851916.png |
|
|
Ziggo doei |
Geplaatst op 04-07-2009 15:16
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 54 Lid sinds: 29-07-2007 |
Ik herken je probleem niet, wellicht 1 optie die je wellicht al geprobeerd hebt, even 2 minuten de stroom van de modem halen (alle kabels muz de datakabel er ook uit halen) En dan weer er in wellicht dat, dat scheelt geen idee hoor. Ik heb ook zo mijn bedenkingen af en toe bij de helpdesk van ziggo Gewijzigd door Ziggo doei op 04-07-2009 15:24 |
|
|
Ronin |
Geplaatst op 09-07-2009 07:48
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 04-07-2009 |
Afgesproken met Ziggo klantenservice dat er afgelopen woensdag 8 juli 2009 tussen 13:00 en 17:00 uur een monteur langs komt, netjes gevraagd of hij 1 uur van te voren kan bellen, klantenservice zou er een aantekening maken maar ze konden het niet garanderen, ik moet dus maar een halve snipperdag opnemen. Wat blijkt gisteren om 16:45 uur, geen monteur geweest. Weer gebeld met klantenservice, wordt alweer in de wacht gezet en wat blijkt: "Uw storing/melding is reeds afgehandeld!" terwijl ze bij mij niet eens aan de deur zijn geweest! Heel boos gereageerd, dat ik dit geen stijl vind! Heeft mij een halve snipperdag gekost terwijl het probleem dus duidelijk bij Ziggo heeft gelegen, volgens mijn gepensioneerde buurman die toevallig zo'n Ziggo kast bijna in z'n tuin heeft zitten zijn er al 's morgens monteurs geweest en 's middags ook een ploeg en hebben "dingen" vervangen, wat precies wist hij mij niet te vertellen. Mijn probleem is dus nu opgelost, maar ik ben PISNIJDIG! |
|
|
Ziggo doei |
Geplaatst op 09-07-2009 16:23
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 54 Lid sinds: 29-07-2007 |
Ik kan me voorstellen ja, dat je pisnijdig bent, neem je een snippermiddag op, en dan komen ze een andere tijd. Lekker lui van ziggo. |
|
|
graad |
Geplaatst op 13-07-2009 19:45
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 13-07-2009 |
Hallo, ik herken het probleem, heb het namelijk zelf ook. Even de stekker van de kabel aansluiting eruit halen en weer aansluiten. volgens de storingsdienst ligt het aan de signaalverdeler. ze zouden mij een nieuwe sturen maar nog niks ontvangen. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Modem (Arris TM401B) verliest verbinding', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt | Klacht over Ziggo | : 3 | 22-08-2023 |
Niet te stoppen procces retournering oud modem. | Helpdesk | : 4 | 15-03-2019 |
Bin-file van compal-modem wijzigen | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 4 | 25-12-2018 |
settop box modem | Klacht over Ziggo | : 3 | 09-05-2018 |
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht | Klacht over Ziggo | : 12 | 16-12-2017 |