obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo helpdesk! Geef zelf tips, opmerkingen en ervaringen om de helpdesk te helpen. Hoe werkt het telefonische keuzemenu van de helpdesk.
 Onderwerp afdrukken
Niet te stoppen procces retournering oud modem.
Ziggos
Bericht verwijderd.
Gewijzigd door Ziggos op 14-03-2019 20:45
 
MisterSenseo

Quote

Ziggos schreef:

Ik heb deze mails in de vlucht gelezen en is het mij dan ook niet opgevallen.
Alleen nu blijven jullie maar mail sturen en ik maar bellen.
Het kan zelfs nog zover komen dat zijeen boete moeten betalen.
Deze wordt dan achteraf wel weer gecrediteerd.
Wat een gedoe om een oud modem.
Kunnen jullie dat proces nu helemaal niet stop zetten.
Of worden er zo weer 2 klanten verspeelt bij Ziggo door dit soort fouten ?Angry


Op de eerste plaats zijn wij een onafhankelijk forum voor en door Ziggo gebruikers, dus bovenstaande tekst is niet van toepassing.
Vervolgens staat duidelijk in alle voorwaarden dat het modem in bruikleen gegeven wordt en dus geen eigendom van de abonnee wordt.
Op het moment dat u dit modem weggooit is dat uw verantwoording.
Als er een verandering in apparatuur plaatsvindt is het gebruikelijk dat de oude apparatuur terug gestuurd wordt.
Normaal stuurt Ziggo dan een retourdoos met adresgegevens, het komt ook voor dat men de oude apparatuur in de doos van de nieuwe apparatuur terugstuurt, het retouradres is op meerdere plekken maar zeker ook op de website van Ziggo terug te vinden.
Ik ben dus erg bang dat de vergoeding ( boete ) die Ziggo kan opleggen geheel terecht is en u dus niet kunt spreken van een misverstand, helaas het staat duidelijk beschreven in de voorwaarden, die u geacht bent te kennen.

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Nietes
Geen idee of ik hier wel op mag antwoorden ( doe het toch Pfft )
Ik heb met het retour sturen ( 2 keer ) geen goede ervaringen gehad, kreeg na het retourneren van allebei de keren ook mailtjes of de apparatuur terug wilde sturen en er anders voor moest betalen.
Heb contact via FB gehad met ziggo, de retour bewijzen met barcode gegeven en toen konden ze de apparatuur wel vinden
Stja Annoying
 
MisterSenseo

Quote

Nietes schreef:

Geen idee of ik hier wel op mag antwoorden ( doe het toch Pfft )
Ik heb met het retour sturen ( 2 keer ) geen goede ervaringen gehad, kreeg na het retourneren van allebei de keren ook mailtjes of de apparatuur terug wilde sturen en er anders voor moest betalen.
Heb contact via FB gehad met ziggo, de retour bewijzen met barcode gegeven en toen konden ze de apparatuur wel vinden


Waarom zou jij er niet op mogen reageren ?!?!?!?!?
Hahahaha, dit forum is geen dictatuur hoor ....... Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Niet te stoppen procces retournering oud modem.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Advertentie