Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
Pagina 2 van 2: 12
|
nog steeds geen modem
|
|
Mart47 |
Geplaatst op 22-09-2009 09:35
|
Activiteit Berichten: 12 Lid sinds: 03-07-2009 |
Hallo All We zijn nu 14 dagen verder,en nog steeds geen modem. Twee weken geleden een mail naar COAX en een klachtenmail naar Ziggo gestuurd,tot op heden geen reactie gehad. Afgelopen zondag ook een mail naar de directeur,Martine Ferment gestuurd,ook daarop nog geen reactie gehad. Gisteren maar weer eens gebeld naar Ziggo,werdt er weer toegezegd dat ik de modem voor oktober in huis zou hebben,er werdt nu niet verteld dat ze OP waren? Moedeloos wordt ik hiervan,vooral omdat je geen enkele reactie krijg op je mails. Gr,van een zeer teleurgestelde ZIGGO klant,Mart. |
|
|
The Unknown |
Geplaatst op 22-09-2009 22:15
|
Activiteit Berichten: 18 Lid sinds: 01-07-2009 |
@ Mart , ik kan jou situatie goed begrijpen, Ik heb hem maandag gekregen. dezelfde dag geinstaleerd en hij deed het niet. 30/60 min was aangegeven. Nou ik heb tot de volgende dag gewacht toen heb ik gebeld en gelukkig vandaag in de avond werkte alles. Haal een mooie snelheid. Of ik tevreden ben ? Nee !! Kan gewoon niet begrijpen dat het bijna 2/3 maanden duurt voordag er een modem verstuurd wordt. Een beetje goed bedrijf heeft zo zijn dingen goed geregeld. Ik hoop voor alle andere die de modem niet hebben hem zsm zullen ontvangen. |
|
|
Mart47 |
Geplaatst op 23-09-2009 12:49
|
Activiteit Berichten: 12 Lid sinds: 03-07-2009 |
Hallo Forum Ik werd vandaag door Ziggo telefonisch benadert,kreeg te horen dat de modem verstuurd zou worden,en het abonnement zou worden aangepast,voor de tijd dat ik geen gebruik heb kunnen maken van Alles in 1-extra.Zou het nu,doordat ik een mail heb gestuurd naar het hoofd van de klantenafdeling,wel snel in orde komen,of is het toeval????Ik wacht maar weer geduldig af. Gr,Mart. |
|
|
Mart47 |
Geplaatst op 03-10-2009 09:09
|
Activiteit Berichten: 12 Lid sinds: 03-07-2009 |
Hallo Forum Na telefonische toezegging op 23-09-2009,dat ik de modem zo snel mogelijk zou krijgen,heb ik hem tot nu toe nog niet ontvangen.Afgelopen dinsdag,30-09-2009 zelf maar weer eens gebeld met ZIGGO,kreeg de afdeling te pakken die de modems verzendt,kreeg te horen,u krijgt uw modem deze week toegezonden.Kreeg zelfs een track&trace nummer om de zending te volgen.Ga ik naar de site van TNTpost,en vul ik daar het nummer in,krijg ik de melding,geen zending bekend voor dit nummer???Ik weet het niet meer wat ik moet doen om de modem te krijgen. Gr,Mart. |
|
|
Mart47 |
Geplaatst op 07-10-2009 22:00
|
Activiteit Berichten: 12 Lid sinds: 03-07-2009 |
Hallo Forum. Lang gewacht,(niet stil gezwegen) Nooit gedacht,vandaag toch gekregen. Eindelijk na bijna 4 maanden na aanmelden Alles in 1-extra,vandaag de modem ontvangen. Binnen 5 minuen geactiveerd,via helpdesk van Ziggo,en alles werkt. Via speedtest 48MB http://www.speedtest.net/result/585789267.png Alleen downloaden via payserver Hitnews,ondanks de snelste abbo,schommelende snelheid tussen de 20 en 35 MB Mb. Dat moet beter kunnen. Iemand idee hoe??? Gr,Mart |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'nog steeds geen modem', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Lang geen internet en slechte communicatie | Klacht over Ziggo | : 4 | 22-04-2024 |
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt | Klacht over Ziggo | : 3 | 22-08-2023 |
geen live mail en opslagmappen | Algemeen | : 3 | 30-08-2022 |
Ci+ en smart card geen zenders vinden | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 5 | 11-07-2022 |
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 3 | 06-12-2021 |
Advertentie