Onderwerp bekijken
Wil je meer apparatuur aansluiten op je internetverbinding dan heb je een router nodig. Ziggo levert nu de Ubee EVW3200 en de Cisco EPC3925, daarin zit al een router met wifi.
 Onderwerp afdrukken
Probleem Belkin 54G modem
ahamay
Hallo Allemaal,

Ik heb sinds kort Ziggo als intermetprovider. Hiervoor had ik Online (Livebox).
Nu heb ik een probleem met mijn Belkin 54G router:

Als ik download uit nieuwsgroepen krijg ik steeds een "Unexpected Body Error". De PC download zeer slecht en vaker blijven
de 4 procesbars (grabit) stilstaan. Ook downloaden van Torrents gaat slecht, de downloadrate is heel laag. Bij openen van filmpjes (youtube e.d.) blijft de buffer vaak op de helft hangen en de PC buffert niet verder. Ook mijn WII stopt halverwege met downloads.

Sluit ik de netwerkkabel direct om mijn PC aan, loopt alles super. Dus geen unexpected body errors en goede download bij
torrents. Maar daar heeft mijn mobiel en WII niets aan Wink

Deze problemen had ik niet met Online destijds.

Weet iemand wat ik kan doen om die Belkin 54G goed aan de praat te krijgen. A.u.b. geen antwoorden zoals "Belkin is rommel enz". Het moet toch mogelijk zijn?

Gr,

Maurice

Puma
Upgrade de firmware eens naar de nieuwste versie. Je kunt deze vinden op de site van Belkin!
Reset vervolgens het apparaat naar fabriek instellingen.

Probeer het dan opnieuw. Vergeet hierbij niet je WIFI verbinding te beveiligen met een wachtwoord!

TCP_IP
Scan ook eens met het programma inSSIDer naar draadloze netwerken bij je in de buurt, kan goed zijn dat je samen met een buurman op hetzelfde kanaal zit.
Dit kan voor zoveel interferentie zorgen dat je dus dit soort problemen ervaart, kan zelfs zo zijn dat je niet eens meer het internet op kan.

http://www.metageek.net/products/inss...s/inssider

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Probleem Belkin 54G modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo probleem met sky showtime Klacht over Ziggo : 2 30-06-2024
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Niet te stoppen procces retournering oud modem. Helpdesk : 4 15-03-2019
Bin-file van compal-modem wijzigen Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 25-12-2018
settop box modem Klacht over Ziggo : 3 09-05-2018
Advertentie