obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
[opgelost] webspace
ann
En dan 11-11-2009
Ziggo aangepast...weg eenvoudig gebruik

ik ken ziggo nog maar enkele dagen...en drie dagen terug was ik euforisch...mijn vriend kon hier bij mij gewoon aan zijn website werken en er mee 'spelen'
Dat had ik nog nooit gezien .. want zelf ben ik belgisch ..Telenet klant ..heb ook een website bij mijn provider.
Maar dat is veel en veel moeilijker dan wat hij me liet zien... bij ziggo

Tot vandaag... na 24 uur er uit gelegen te hebben .. is alles anders.
Weg eenvoud... weg webspace zelfs... we geraken er zelfs niet meer op!

Gewoon zonde dat men iets dat zo goed werkte dan gaat vernielen!

crols ann

edit MisterSenseo: ik heb je emailadres verwijderd uit veiligheid,wanneer je privéberichten gaat sturen kun je wel je emailadres meegeven,maar openbaar is niet zo slim...:-)

Edit Zippo; titel aangepast met [opgelost]
Gewijzigd door Zippo op 17-11-2009 22:16
 
mj
hallo Ann
ja t is verschrikkelijk Ik ben de hele middag bezig geweest om een verbinding via de link webspace en webdrive te krijgen Kom steeds op mijn ziiggoo uit ,alwaar je niks meer vindt. Werken aande homepage is onmogelijk...
ik heb me rot gezocht maar t is er gewoo nniet Waar en welke link je ook probeert Nee je krijgt zelfs tegenstrijdige dingen ergens : Log in met je hele mailadres en ga je dat doen staat ernaast dat je dat niet gebruiken moet.
Een ramp is tAngry

gr mj
 
MisterSenseo
Misschien een goed plan dat we een paar dagen geduld hebben?
Ziggo is in mijn ogen niet slim om de website aan te passen (zij denken vernieuwen) maar nog lang niet alles werkt naar behoren.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
mj

Quote

MisterSenseo schreef:
Misschien een goed plan dat we een paar dagen geduld hebben?
Ziggo is in mijn ogen niet slim om de website aan te passen (zij denken vernieuwen) maar nog lang niet alles werkt naar behoren.


Dat is zeker een goed plan, maar als je telefonisch inlichtingen vraagt heb je niet eens een keus om bi jhen te komen . Opties zijn betaliongen en factuur, storingen, , wijziging gegevens, insfo installatie en bestelingen of nieuwe dingen bestellen
Maar nergens een optie voor zoiets.
Nu het kerst wordt wil ik toch graag mijn site weer evrder bouwen.
Ze zouden ook een mededeling per mail uit kunnenn doen gaan naar de klanten . We betalen er genoeg voormaar is bovendien een kwestie van fatsoen jegens de klanten
Algemene info waar je iets kunt vinden zou welkom zijn.Mara ja, je kunt dit nergens kwijt.Ik weet niet of men meeleest van en bij ziggo.

Tot 2 weken geleden zeker, ko nik er met mijn @home account gewoon in, Misschien kan dat wel niet meer en moet t ziggo zijn? Niks hoor je hierover..
Maar ik durf ook geen ander zomaar aan te maken, Straks heb ik niks meer Frown

vorig jaar was t precies hetzelfde.Wekenlang proberen te uploaden Bleek dat je ineens 2 verschillende wachtwoorden nodig had.
1 voor Mijn factuur en een ander voor webmail, webspace en fotoserviceLekker handig allemaal Ik baal er god van
.groet mj
 
Janos13
Hallo

Ik ben hier voor het eerst op het forum. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Enige tijd geleden heb ik een gratis webspace ruimte aangemaakt.
Hierop heb ik wat bestanden gezet die ik ook weer normaal kon opvragen.
In Mijn Ziggo was een button welke bij aanklikken de upload voor je opende.
Nu bij de nieuwe Ziggo site kan het niet meer.
Ik weet nog wel hoe ik mijn webspace kan openen en bij de bestanden kan maar ik heb geen idee hoe
ik nu nieuwe bestanden moet uploaden.
Bij telefonische navraag bij de helpdesk kreeg ik te horen dat Ziggo deze gratis webspace aanbiedt
maar zich er na aktivering niet meer mee bemoeidt en dat ik het maar verder via het forum moet uitzoeken.
Hij kon me zelfs niet vertellen waar ik het forum kon vinden. Hij vond het zelf ook een belachelijke toestand.
Ik zal Ziggo maar weer eens een briefje schrijven.
Omdat ik eigenlijk met spoed nieuwe bestanden moet plaatsen om in een ander forum zichtbaar te maken
hoop ik dat iemand mij aan de upload link kan helpen. Als ik dan mijn eigen naam hier in zet zou het weer
moeten lukken. Wie kan mij helpen ? Bij voorbaat hartstikke bedankt.
 
alder006
Het lukte mij eerst ook niet maar no log ik in met: https://homedrive.ziggo.nl/emailadres
Mijn besturing is wel XP met Vista zijn er wat meer problemen.
Gerard
 
Janos13
Je bent geweldig !!! Werkt prima.
Belachelijk dat die klojo van de helpdesk dit niet kon zeggen.
Ontzettend bedankt.
 
mj

Quote

alder006 schreef:
Het lukte mij eerst ook niet maar no log ik in met: https://homedrive.ziggo.nl/emailadres
Mijn besturing is wel XP met Vista zijn er wat meer problemen.
Gerard


Je hebt mij ook geholpen hiermee Eindelijk weer wat aan mijn site kunnen doen.
Ik wil t alleen nu nog ook via Cute ftp doen , omdat ik dat eigenlijk handiger vind , maar weet nog niet wat ik daar achter host adres moet zetten.volledig emailadres of zonder. en met ftp ervoor of zonder...

Geweldig bedankt Gerard

Waarom zet men dit niet ergens neerDit zou meer tevreden gebruikers geven.Dit is slecht voor mijn hart al die onrust.Ben pas al 2 x eraan geopereerdnl in september en eind oktober..Dan mag je geen stress hebben maar wat krijg je door dit gedoe??juist, stress>!!!!!!.en ik niet alleen.
groet mj
 
alder006
SmileHet doet me goed, dat ik jullie heb kunnen helpen.
Wat betreft de cute ftp, dat werkt volgens mij niet.
Dat heb ik in het verleden ook al eens geprobeerd.
Ik heb meerdere websites bij andere hostingbedrijven en daar werkt het prima.
Groet Gerard
 
MisterSenseo
Met Cute FTP of WS FTP werkt het ook geweldig......... in je regel voor je server typ je in homedrive.ziggo.nl gebruikersnaam is je hele emailadres en wachtwoord je inlogwachtwoord voor Mijn ziggo

Dan log je in en zie je niets,hahahaha
Maak in Word of kladblok een pagina met bijvoorbeeld: Hier komt mijn website,sla hem op als webpagina,of in kladblok als .html,log in met je FTP programma,hernoem de .htm naar .html ( als je hem in Word gemaakt hebt ) upload hem naar je webspace en je zult zien dat hij er staat als website.

Met eeuwige dank aan alder006 ( slijm slijm )

Succes,MisterSenseo
Gewijzigd door MisterSenseo op 18-11-2009 01:25
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[opgelost] webspace', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wat is nieuwe de members.upc.nl url voor webspace? Webspace : 4 26-09-2015
Problemen met uploaden naar Ziggo webspace Webspace : 6 22-04-2015
Probleem met uploaden naar webspace Webspace : 4 05-11-2014
webspace van ziggo uploaden lukt niet meer. Klacht over Ziggo : 10 08-08-2014
[Opgelost]router achter router; bridge of accespunt? Algemeen : 6 12-08-2013
Advertentie