obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Internet en Alles-in-1 klanten krijgen van Ziggo ruimte op het internet voor een eigen website of opslag.
 Onderwerp afdrukken
Wat is nieuwe de members.upc.nl url voor webspace?
Zippo
Een open vraag van het upc gebruikers forum van nubro01

Quote

nubro01 schreef:

Vanaf het begin hebben upc gebruikers 50 mb webruimte gehad. Op members.upc.nl/userid vindt ik nog steeds mijn oude web pagina's.
Na de overname had ik members.ziggo.nl/userid verwacht, maar die url werkt niet.
Hebben ziggo klanten nog steeds toegang tot 50 mb prive webruimte of is dit alleen nog bij de oude chello/upc gebruikers het geval en is dit misschien nog steeds een apart bedrijf, waardoor members.ziggo.nl/xxxxxx niet werkt?
Onder mijn UPC kon ik vroeger informatie vinden over mijn prive webruimte, onder mijn Ziggo vind ik niets!

Ook werkt mijn ftp verbinding niet meer. Het mijn ziggo userid en wachtwoord werkt niet.

Quote

nubro01 schreef:

Bij thuis komst toch nog maar even 1200 gebeld en diegene die ik aan de lijn kreeg had hier nog nooit van gehoord, na navraag bleek dat Ziggo e.a. niet meer ondersteund en dat ik maar op een andere manier moet zien te achterhalen hoe ik het wachtwoord van mijn ftp account moet resetten. Het gecached wachtwoord in FileZilla, heeft ooit gewerkt maar zal na de samenvoeging met Ziggo wel gereset zijn.

Iemand enig idee of men nog via chello of andere kanalen je account kunt resetten?

Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Black Tiger
Bij mijn weten is dat nog apart. Ze verwijzen beiden ook naar een ander ip adres. Je zult dus nog steeds members.upc.nl moeten gebruiken.

Ik vond hier nog wat info, misschien kun je daar verder mee?
http://members.upc.nl/admin/leeg.html

Dus voor zover ik kan zien is het wachtwoord nog steeds het wachtwoord van het hoofd email adres (het upc email adres dus in dit geval).
En de login alleen de naam dus email adres zonder @upc.nl er achter.
Greetings, Black Tiger
 
nubro01
Nogmaals mijn mailwachtwoord gecontroleerd, want dat had ik natuurlijk al geprobeerd, maar ook dat werkt niet. Zoals ik al zei, had Filezilla het oude wachtwoord in de cache maar ook die werkte niet. Mijn gebruikers naam, inderdaad zonder @chello.nl of @upcmail.nl stond ook nog in mijn sitebeheer.

Ik was gisteren een html cursus aan het geven en wilde de aanwezige die een ziggo account hadden, erop attent maken dat wij, oude rotten, vroeger 50 mb webruimte hadden. Mijn url werkt nog steeds, maar mijn ftp account lijkt gereset.
Nooit een mail ontvangen over wat er met de url en data gaat gebeuren en hoe het ftp account te resetten.

De tel:1200 medewerker deed voorkomen alsof Ziggo dit nooit ondersteund heeft, maar laten we wel zijn! UPC's moederbedrijf is nu eigenaar van Ziggo en vanwege de slechte UPC naam is er voor de naam Ziggo gekozen, maar ik vind dat als UPC iets had/heeft, dat de oude Ziggo klanten dit OOK moeten krijgen, dus ALLE Ziggo klanten hebben recht op 50 MB, of meer, html ruimte. Het liefst ook nog met MYSQL x64 en Apache en PHP ondersteuning.
Zit er natuurlijk niet in, maar HTML en CGI ondersteuning die members.upc.nl bood is ook een leuk begin voor heel veel personen.

Graag van een oude upc medewerker de hint hoe mijn ftp account te resetten, misschien een synchronisatie run, om mijn huidige upc.mail wachtwoord over te zetten naar mijn ftp account?
 
Black Tiger

Quote

De tel:1200 medewerker deed voorkomen alsof Ziggo dit nooit ondersteund heeft, maar laten we wel zijn! UPC's moederbedrijf is nu eigenaar van Ziggo en vanwege de slechte UPC naam is er voor de naam Ziggo gekozen, maar ik vind dat als UPC iets had/heeft, dat de oude Ziggo klanten dit OOK moeten krijgen

Tja, hier zit de 1200 medewerker eigenlijk fout. Want Ziggo heeft dit wel degelijk ondersteund, wij hadden immers een http://members.ziggo.nl/gebruiker account, feitelijk hetzelfde dus als bij UPC.
Maar alleen oude abo's die daar nog gebruik van maken kunnen daar nog bij, maar nieuwe abonnee's krijgen dit niet meer want Ziggo wenst deze service te stoppen.
Het zal dus niet gaan gebeuren dat Ziggo abonnee's dit ook krijgen, maar eerder dat het opgeheven zal worden.

Wij kunnen dit echter niet voor je oplossen en het lijkt er op dat niet iedereen bij 1200 ervan op de hoogte is hoe dat in elkaar steekt.

Dus ik zal een Webcare medewerker op dit onderwerp attenderen, misschien dat die je verder kunnen helpen, zij kunnen meer dan de telefonische helpdesk.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wat is nieuwe de members.upc.nl url voor webspace?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Nieuwe tarieven Ziggo nieuws : 1 13-05-2022
belscript en slecht informeren nieuwe klanten Klacht over Ziggo : 4 13-12-2020
Ziggo GO nu ook beschikbaar voor Apple TV, Android TV en Amazon Fire TV Ziggo nieuws : 1 29-06-2020
Advertentie