Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
|
ubee modem
|
|
| jodozo |
Geplaatst op 29-11-2009 11:15
|
|
Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 29-11-2009 |
Hallo, ik heb een nieuwe modem gehad de ubee, nou meer hoef ik niet te vertellen natuurlijk,alles al geprobeerd, filter er tussen maar nog steeds on en offline en dat wel 15 x per dag. Ouwe modem herplaats en laten registeren en nergens meer last van. Nu ligt het aan sde software van de ubee modem, en er zal een nieuwe update komen, weet iemand wanneer het komt ?????? |
|
|
|
| mesa57 |
Geplaatst op 29-11-2009 11:35
|
|
Expert ![]() » Mijdrecht » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » Netgear wndr3700 » TV Standaard » CI+ Module SMiT Berichten: 626 Lid sinds: 11-11-2009 |
Ik heb nergens iets gelezen van een update voor de Ubee. Je rammelende verbinding kan aan 2 dingen liggen : - Het modem is niet goed. Dat kan alleen de helpdesk oplossen - Je huisinstallatie is niet goed. Daar kun je zelf heel wat aan doen. |
|
|
|
| MisterSenseo |
Geplaatst op 30-11-2009 01:00
|
|
Beheerder ![]() » Thuis » 2531XC » WiFi Groot 1Gb/100Mb » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2615 Lid sinds: 03-11-2009 |
Er was ook niets te lezen,maar ik heb van een monteur van Ziggo gehoord ongeveer 2 weken geleden dat er over 3 weken vanaf toen,nu dus over hopenlijk een week er inderdaad nieuwe software voor het Ubee modem over de servers verspreid wordt,waarmee alle problemen opgelost zouden moeten zijn........
Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
|
| Motorola |
Geplaatst op 07-12-2009 18:29
|
|
Activiteit ![]() Berichten: 1 Lid sinds: 07-12-2009 |
%&*%$#$% wat een troep !! Nee hoor UBEE valt in 1 dag meer uit dan de motorola die misschien paar keer uitvalt in 5 jaar !!!!! Ik vind dit echt amateuristisch. Doe mij maar Docis 2 motorolatje dan docsis 3 ubee troep. Enig verschil wat ik heb is qua snelheid Motorola 19,2 DOWN 2,7 UP UBEE 19,5 DOWN 2,9 UP Nou dat was het dan doe mij maar toch motorolaedit MisterSenseo: je frustratie uiten mag,maar hou het wel netjes in je bewoording aub... Gewijzigd door MisterSenseo op 08-12-2009 01:05 |
|
|
|
| Johan Beck |
Geplaatst op 16-12-2009 09:23
|
|
Activiteit ![]() » Scheveningen Berichten: 11 Lid sinds: 12-09-2009 |
Onlangs heb ik ook de Ubee modem ontvangen. Oude modem even afgekoppeld en de nieuwe aangesloten en je raadt het natuurlijk al, niet werken. Helpdesk gebeld en kreeg te horen dat er wat problemen waren die dag met de nieuwe software die binnen gehaald moest worden. Maar als ik het later zou proberen dan moest het werken. Gisteren weer de Ubee aangesloten en uiteraard ging dat weer niet in 1 keer goed. Na wat resetten en dergelijke had ik verbinding. De upload was netjes bijna 3 maar de download nog geen 7 ipv 20. Dus maar weer even bellen. Ja meneer er zijn problemen met de software en we verwachten dat dat in januari is opgelost. O dan plaats ik mijn oude modem weer terug want dan heb ik wel 20 e geen 7. U kunt beter de Ubee aangesloten laten meneer want als er nieuwe software is dan wordt die gelijk geinstalleerd en heeft u weer 20 mb. Ja maar zo lang wil ik niet wachten, ik betaal voor 20 en dan wil ik geen 7 tot januari, zoniet misschien wel langer. Meneer u kunt dan bij de afdeling incasso misschien om restitutie vragen omdat u niet de volledige snelheid heeft. Ja maar dat wil ik allemaal niet, ik wil gewoon waar ik me voor heb aangemeld en dat is 3/20. Dus het oude modem staat er weer en ik lees het wel ergens als de Ubee zou moeten werken. Jammer dat het van die problemen met de Ubee nergens op de site van Ziggo wordt vermeld. |
|
|
|
| jodozo |
Geplaatst op 16-12-2009 10:58
|
|
Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 29-11-2009 |
Ja die help desk kan je beter niet bellen, vaak krijg je ook zo callcenter, het enigste wat die kunnen zeggen is reset uw modem maar nou daar schiet je lekker mee op.Maar het rare is de monteurs weten dat het aan de software ligt en bij de helpdesk weten ze nergens vanaf. ik denk dat we met zijn alle in de mailing worden genomen Ziggo heeft een grote mond met 20-30 mb maar kunnen het tot nu toe nog niet waar maken. Misschien wordt het tijd voor een andere provider |
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
| Spring naar forum: |
|
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ubee modem', te verwijzen!
| BBcode: | |
| HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
| Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
|---|---|---|---|
| nieuwe modem meteen wifi problemen | Storing | : 4 | 04-11-2025 |
| omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt | Klacht over Ziggo | : 3 | 22-08-2023 |
| Niet te stoppen procces retournering oud modem. | Helpdesk | : 4 | 15-03-2019 |
| Bin-file van compal-modem wijzigen | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 4 | 25-12-2018 |
| settop box modem | Klacht over Ziggo | : 3 | 09-05-2018 |

doe mij maar toch motorola
nou daar schiet je lekker mee op.