Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
Wat is mijn FTP adres?
|
|
fam voesenek |
Geplaatst op 02-01-2010 21:59
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 2 Lid sinds: 02-01-2010 |
Hallo allemaal Ik ben al eindeloos op zoek naar mijn FTP adres! Voorheen had ik Casema, mijn e-mailadres is nog steeds @casema.nl. Ik wil nu mijn nieuwe website uploaden met Filezilla, maar wat ik ook probeer, het lukt me niet. Omdat ik niet meer mijn oude website van Casema kan beheren probeer ik dat te verwijderen en een nieuw begin te maken. De website van Ziggo is onduidelijk, nergens bruikbare uitleg over de FTP instellingen. Sinds het Ziggo is geworden schijnen de instellingen verandert te zijn. De webspace van Ziggo is ook waardeloos, geen idee hoe ik daar een mooie website in kan bouwen. Ik heb ook homedrive.ziggo.nl geprobeerd, maar ook dat kan mijn Filezilla niet aan de praat krijgen. Kan er iemand mij aub helpen, en vertellen wat ik precies moet invullen bij server adress van Filezilla? |
|
|
flatcoated |
Geplaatst op 02-01-2010 22:32
|
![]() Activiteit ![]() » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW320B WiFi » TV Standaard » CI+ Module Neotion Berichten: 18 Lid sinds: 12-09-2009 |
Quote fam voesenek schreef: Hallo allemaal Ik ben al eindeloos op zoek naar mijn FTP adres! Voorheen had ik Casema, mijn e-mailadres is nog steeds @casema.nl. Ik wil nu mijn nieuwe website uploaden met Filezilla, maar wat ik ook probeer, het lukt me niet. Omdat ik niet meer mijn oude website van Casema kan beheren probeer ik dat te verwijderen en een nieuw begin te maken. De website van Ziggo is onduidelijk, nergens bruikbare uitleg over de FTP instellingen. Sinds het Ziggo is geworden schijnen de instellingen verandert te zijn. De webspace van Ziggo is ook waardeloos, geen idee hoe ik daar een mooie website in kan bouwen. Ik heb ook homedrive.ziggo.nl geprobeerd, maar ook dat kan mijn Filezilla niet aan de praat krijgen. Kan er iemand mij aub helpen, en vertellen wat ik precies moet invullen bij server adress van Filezilla? Serveradres:homedrive.ziggo.nl Dan volledig e'mailadres+password. Flatcoated. Gewijzigd door flatcoated op 02-01-2010 23:02 |
|
|
darkfalcon |
Geplaatst op 10-02-2010 10:40
|
![]() Activiteit ![]() » landgraaf » TV sta+ Internet Max » Ziggo connectbox » TpLink » TV start, Viaplay » Arris DCX960 Berichten: 43 Lid sinds: 22-02-2007 |
Quote fam voesenek schreef: De webspace van Ziggo is ook waardeloos, geen idee hoe ik daar een mooie website in kan bouwen. Ik begrijp het probleem niet,buiten dat ziggo geen sql servers etc. heeft,kan je zowat elke wysiwyg editer gebruiken. Zelfs complexe websites uit dreamweaver en/of met flash gaat gewoon. Tip!Ziggo ondersteund de passive mode niet,zet die eens uit in jouw ftp prog. Gewijzigd door darkfalcon op 10-02-2010 10:47 ![]() |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wat is mijn FTP adres?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
wijzigen wachtwoord email adres | Algemeen | : 6 | 11-01-2020 |
Smartcards weer niet zichtbaar in Mijn Ziggo | Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks | : 3 | 19-12-2018 |
Ip adres. Camera’s | Algemeen | : 9 | 19-11-2017 |
Onbekende aansluiting op mijn netwerk | Computer vragen | : 11 | 12-11-2017 |
Kan geen IP adres verkrijgen | Storing | : 11 | 24-07-2017 |