obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
wijzigen wachtwoord email adres
klokbier
Hallo,

Ik heb een tweede email adres. Nu krijg ik geen mails meer binnen. Blijkbaar klopt het wachtwoord niet meer.
Wat ik op geprobeerd heb, ik kan dit wachtwoord niet wijzigen. Ook niet via mijn ziggo.
Volgens de instructies mot je inloggen in mijn ziggo. Dan moet je de optie internet kiezen. Hier zou de mogelijkheid staan om het wachtwoord te wijzigen. Ik echter alleen een nieuw email adres aanmaken.
Ik heb ook geprobeerd via webmail het wachtwoord te wijzigen . komt op dezelfde site terecht

Iemand suggusties.

Alvast bedankt.

Hans
 
Black Tiger
Ik neem aan dat het wel een @ziggo.nl e-mail adres is dat tweede adres?

De enige manier om het wachtwoord daarvan te wijzigen is echt via mijn ziggo.
Inderdaad moet je dan inloggen op Mijn Ziggo en dan Internet kiezen.
Dan iets naar onder scrollen naar "e-mail adressen". Dat zou er zo uit moeten zien:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/i...n#/verder/
Daar zou een email adres moeten staan.
Als je daar maar 1 ziet, klik dan eens op "wachtwoord en alias beheren" want dan is her kans dat je tweede email adres een alias is. Dit heeft dan overigens hetzelfde wachtwoord als het eerste email adres.

Als daar totaal niets te vinden is van je tweede email adres moet je even met Ziggo bellen.
Misschien is het al dan niet per ongeluk verwijderd, zij kunnen het in elk geval beter nakijken want dit is de enige manier van wachtwoord wijzigen.
Greetings, Black Tiger
 
klokbier
Bedankt voor je reactie. Dit scherm krijg ik niet te zien
 
Black Tiger
Graag gedaan!
Ik heb geen screenshot dus ik weet niet welk scherm je dan wel te zien krijgt.
Maar dan klopt er sowieso iets niet.

Inderdaad even de helpdesk bellen dan.
Greetings, Black Tiger
 
klokbier
bedankt. De helpdesk verwijst me ook naar het scherm waar in je het wachtwoord kan wijzigen.Verder heb ik een aantal zaken die de helpdesk doorgaf uitgeprobeerd. niets hielp. Ik heb het opgelost door een nieuw email adres aan te maken
 
Black Tiger
Het blijft toch vreemd. De helpdesk moet gewoon mee kunnen kijken in het systeem en dan zelf ook zien dat een en ander niet aanwezig is.

Maar als je het hebt kunnen oplossen met een nieuw mail adres is het hopelijk ook verder goed.
Ik zou het wel even in de gaten houden of misschien voor de zekerheid je wachtwoord van Mijn Ziggo wijzigen.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wijzigen wachtwoord email adres', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Bin-file van compal-modem wijzigen Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 25-12-2018
Ip adres. Camera’s Algemeen : 9 19-11-2017
Kan geen IP adres verkrijgen Storing : 11 24-07-2017
Kan ik mijn externe ip-adres veranderen? Hardware instellingen : 11 11-06-2017
Email groep in BCC Algemene computer en software vragen. : 3 05-02-2016
Advertentie