Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
Software update voor Samsung DCB-H360R
Zippo
Samsung DCB-H360R

Voor de Samsung digitale ontvanger (type DCB-H360R) is een update gereed. Dankzij deze update kun je sneller naar een andere zender schakelen als de ontvanger enkele dagen achter elkaar aan of stand-by heeft gestaan.

samsungdcbh360r_550

Hoe update ik de Samsung digitale ontvanger DCB H360R?

• Druk op de afstandsbediening op de knop 'Menu'
  • Selecteer hierna de optie 'Installatie' en druk op 'OK'
  • Kies hierna voor de optie ‘Software opwaarderen' en druk op 'OK'. (Als u deze optie niet kunt selecteren, is er geen nieuwe software beschikbaar.) Uw digitale ontvanger gaat nu op zoek naar de beschikbare update. Hierna krijgt u een melding;
  • Druk op 'OK' om te starten. LET OP! Onderbreek dit proces niet;
  • Na het voltooien van dit proces schakelt de digitale ontvanger zelf uit en daarna weer aan. Het proces is nu voltooid.

Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing

dollepret
Klopt heb ik gisteren gedaan en nu staan NL1-2-3 in HD op kanaal 1-2-3 dit was voorheen kanaal 71-72-73!!!!!
doorzappen gaat ook beter, voorheen 1 groot drama ik dacht steeds dat de batterijen op waren Shock

ferid
Ik krijg het niet voor elkaar de update uit te voeren. Krijg de melding even geduld aub. Vervolgens gaat het beeld op zwart en een sec. of 5 later krijg ik de melding "u kunt de sotware-update niet uitvoeren". Decoder al meerdere malen uit en aan gezet.
Iemand enig idee hoe dit kan.
Woon in Enschede

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Software update voor Samsung DCB-H360R', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
port 9 voor wake on lan doorsturen naar mac van pc Hardware instellingen : 55 26-06-2023
Firmware update SmartWifi pods Algemeen : 6 23-02-2022
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
Ziggo GO nu ook beschikbaar voor Apple TV, Android TV en Amazon Fire TV Ziggo nieuws : 1 29-06-2020
Advertentie