obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
COAX NL, is de belangenvereniging voor kabel gebruikers. Verder heeft COAX elk kwartaal een overleg met Ziggo. Vermeld hier de zaken die COAX moet bespreken met de provider.
 Onderwerp afdrukken
UBEE modem troubles en oproep schadevergoeding Ziggo!
Jovel
Zojuist geplaatst op : www.coax.nl

2 Feb. '10 De laatste maanden heeft COAX NL veel klachten ontvangen omtrent het Ubee modem van Ziggo. Na maanden lang, beloven van Ziggo dat de problemen omtrent dit modem heel snel opgelost zouden zijn, heeft COAX NL vanmorgen eindelijk de volgende mededeling van Ziggo ontvangen: "sinds een half uur staat de nieuwe firmware van het Ubee modem op het netwerk.

Klanten die hun modem herstarten krijgen deze automatisch. Deze firmware lost de bekende problemen met het modem op."
COAX NL hoopt inderdaad dat de problemen nu opgelost zijn. Na deze maanden lange ellende, is COAX NL benieuwd om hoeveel klanten het gaat en doet een oproep aan die Ubee klanten, die de afgelopen maanden last hebben gehad, dit te melden bij COAX NL, via het e-mail adres: met daarbij;

a) de klant gegevens,
b) wat waren de problemen?
c) hoelang heeft u last gehad van die problemen?

Na deze inventarisatie gaat COAX NL proberen een schadevergoeding te regelen voor deze klanten bij Ziggo.
Gewijzigd door Zippo op 02-02-2010 17:56
 
macdualcore
Hopelijk reageren er veel Smile
 
sjaakv6
Ik heb de e-mail verstuurdSmile
 
Jovel
op dit moment , wo 3 febr. 2010 om 14.20

9 reacties binnen Sad

wel allemaal met de reactie's na herstart van het modem , de problemen opgelost lijken te zijn Grin
Gewijzigd door Jovel op 03-02-2010 14:20
 
Jovel
vandaag donderdag om 18.42 uur : 12 meldingen binnen Sad

waar blijven al die mensen die klachten hadden ???????????
 
Puma
Internet ligt er zeker uit bij ze en zijn dus niet op de hoogte van de actie.

/sarcasme.
Gewijzigd door Puma op 04-02-2010 19:46
 
ron62
Ik heb laatst een brief gestuurd over een te lage snelheid en dat ik betaal voor een snelheid die ik niet krijg het enige antwoord wat ik kreeg is sorry wij zijn er mee bezig , zo van daar zijn we vanaf, daarover gebeld nu kan je achteraf een vergoeding krijgen .....eerst zien dan geloven
 
Jovel
@ ron

daarom graag je verhaal naar ubee@coax.nl
 
ron62

Quote

Jovel schreef:
@ ron

daarom graag je verhaal naar ubee@coax.nl


Ik heb een mail erheen gestuurd

Gr Ron
 
Jovel
op dit moment: 09-02-10
16 meldingen van Zigoo gebruikers die de moeite hebben genomen, om hun problemen met de ubee modens door te sturen naar: ubee@coax.nl

voor het krijgen van een schadevergoeding , voor de tijd, dat het ubee modem niet naar behoren werkten.

Alvast bedankt
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'UBEE modem troubles en oproep schadevergoeding Ziggo!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Advertentie