Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Ziggo is een RAMP – Blijf er ver van weg!
Rolly
Ziggo is een RAMP – Blijf er ver van weg!

Ik heb zó’n spijt dat ik ben overgestapt naar Ziggo. Wat een verschrikkelijke provider!

🚨 Beloven snelle internetverbindingen, maar leveren slechts een fractie ervan.
🚨 Onstabiele verbindingen en constant gedoe.
🚨 Ziggo GO-app werkt niet op meerdere apparaten – klantenservice geeft niet thuis.
🚨 Extra kastje gekregen voor beter bereik – werkt voor geen meter.
🚨 Dwingen je op 5GHz, waardoor veel apparaten niet werken (zoals een gloednieuwe professionele printer).

Toen ik overstapte, verzekerde Ziggo me dat alles perfect zou werken. Maar mijn 3 jaar oude LG OLED TV? Geen werkende Ziggo-app. De Ziggo GO-app op mijn iPhone, iPad en MacBook? De eerste drie maanden compleet onbruikbaar.

Klantenservice? Lachwekkend.
Drie keer gebeld, steeds hetzelfde antwoord: “Gek dat het niet werkt, daar kunnen wij niets aan doen.”
De vierde keer eindelijk een medewerker die toegeeft: “Oh, er is al maanden een storing, maar we weten niet wanneer het opgelost wordt.” Serieus?!

En nu komt het mooiste: Ziggo’s oplossing? “Als u niet tevreden bent, kunt u opzeggen.”
Ja, leuk geprobeerd, maar natuurlijk zit je vast aan een contract waar ze je niet uit laten. Opgelicht en vastgezet.

Ik heb hier genoeg van! Vanaf nu zal ik overal mijn negatieve ervaringen delen: op forums, social media en bij iedereen in mijn netwerk (vrienden, collega’s en meer dan 500 studenten).

Mensen, doe jezelf een plezier en laat Ziggo niet in je huis binnen. Dit is een rampzalige provider die alleen je geld wil, zonder service of kwaliteit te leveren.

groet

Ziggo Webcare
Hey Rolly,

Een hele rits aan klachten en ontevredenheid na je overstap, dat is niet zo mooi en baal ik met je mee dat je hier zoveel hinder van ondervindt.

Om met je mee te kijken naar oplossingen voor de problemen, heb ik je een privébericht gestuurd om meer informatie te krijgen en vooral om je te helpen. Of we dit verder privé of publiek te bespreken? Dat maakt niet uit, weet dat we voor je klaar staan!

Met vriendelijke groeten,

Ziggo Webcare

Rolly
beste Ziggo,
ik zie nergens een privébericht, maar ben zeer benieuwd naar de oplossingen.
groet

Rolly
waar is mijn PM?

Ziggo Webcare
Hi Rolly,

Zo te zien zijn we beide aan het wachten. Je https://ziggo.gebruikers.eu/messages....lder=inbox moet een reactie van ons zichtbaar zijn.
Ziggo Webcare

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ziggo is een RAMP – Blijf er ver van weg!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo probleem met sky showtime Klacht over Ziggo : 2 30-06-2024
Student op zoek naar klantnummer Ziggo Algemeen : 4 22-04-2024
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023