Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
modem kapot
|
|
cosmo11 |
Geplaatst op 12-02-2010 15:10
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 4 Lid sinds: 04-01-2010 |
Mijn dochter ook bij Ziggo, voorheen Casema, heeft al jaren een motorola modem, die werkt nu niet meer. Ik heb gisteren de helpdesk gebeld en die heeft mij allerlei testen uit laten voeren (die had ik de dag daarvoor ook al gedaan) uit alles blijkt dat het modem kapot is, nu wil men dat ik de coax kabel die naar het modem loopt rechtsreeks in de wandcontactdoos stop, dit gaat echter niet, de coaxkabel heeft een schroefaansluiting met een smal pennetje, in de wandcontactdoos moet een heel andere aansluiting, ik kan dit niet uitleggen aan de medewerker van de helpdesk en heb maar gezegd dat ik op zoek ga naar een verloopstekkertje, ik zou niet weten waar. Als na deze niet uit te voeren laatste test het modem nog niets deed dan zou er een monteur komen, wel een dure grap, een nieuw modem opsturen is stukken goedkoper en de hamvraag, wie gaat die monteur betalen? Heeft iemand hier advies hoe mijn dochter, nu toch al jaren klant bij ziggo een nieuw modem kan krijgen? of misschien ook iets deregelijks meegemaakt? Ik ben zeer benieuwd naar de antwoorden. |
|
|
mesa57 |
Geplaatst op 12-02-2010 19:25
|
![]() Expert ![]() » Mijdrecht » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » Netgear wndr3700 » TV Standaard » CI+ Module SMiT Berichten: 626 Lid sinds: 11-11-2009 |
Verloopstekkertjes voor f-connector naar coax kun je in iedere bouwmarkt vinden. Als het modem echt kapot blijkt te zijn, dan kun je een monteur laten komen. Die hebben meestal een nieuwe modem bij zich. Normaal betaalt ziggo de monteur, tenzij het aan je huisinstallatie ligt, dan moet je zelf betalen. Vandaar dat ze adviseren het eerst direct op het AOP te proberen, want dat gaat de monteur ook doen. Als je dat risico wilt nemen kun je natuurlijk ook tegen de HD liegen dat je het modem direct op het AOP hebt aangesloten en het nog niet in orde is. Maar dan loop je dus wel een financieel risico. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'modem kapot', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt | Klacht over Ziggo | : 3 | 22-08-2023 |
Niet te stoppen procces retournering oud modem. | Helpdesk | : 4 | 15-03-2019 |
Bin-file van compal-modem wijzigen | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 4 | 25-12-2018 |
settop box modem | Klacht over Ziggo | : 3 | 09-05-2018 |
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht | Klacht over Ziggo | : 12 | 16-12-2017 |