Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten komen. Dit de plek om erover te discussiëren.
Wanneer meer HD zenders ?
|
|
Arnold-den haag |
Geplaatst op 14-03-2010 20:50
|
Activiteit Berichten: 14 Lid sinds: 25-05-2009 |
Nou daar zit ik dan met een mooie prachtige samsung 55 insch scherm full HD van rond de 3000 euro. En jawel 3 herhaal HD zenders in het HD pakket en 3 NL (vaak ook gewoon sd upscale) zenders tja. Is het nu misschien tijd om een andere aanbieder te nemen met meer HD zenders ? Weet iemand of er binnekort nog HD zenders bij komen anders ga ik wat anders zoeken (misschien Tele2 die schijnd ook op de kabel te mogen komen. |
|
|
Undertaker |
Geplaatst op 14-03-2010 21:01
|
Activiteit » Den Haag Ziggo. » Internet Complete » FRITZ!Box 6690 Cable Berichten: 542 Lid sinds: 06-03-2010 |
Tele2, Denk niet dat het verstandig is naar iets over testappen dat net om de hoek komt kijken qua Televisie. Jammer genoeg weet ik ook niet wanneer er extra HD zenders komen, maar zou wel lekker zijn idd. heb ook een splinternieuw modem Samsung tv. Met vriendelijke groet, Undertaker
|
|
|
Undertaker |
Geplaatst op 15-03-2010 18:46
|
Activiteit » Den Haag Ziggo. » Internet Complete » FRITZ!Box 6690 Cable Berichten: 542 Lid sinds: 06-03-2010 |
Zie ik ook IDD! alleen bij sommige programma's.
Met vriendelijke groet, Undertaker
|
|
|
Arnold-den haag |
Geplaatst op 15-03-2010 20:27
|
Activiteit Berichten: 14 Lid sinds: 25-05-2009 |
Maar we hebben mazzel we zitten bij Ziggo, de provider die altijd het laats is met veel dingen. 3 HD/SD Upscale en 4 in het betaal pakket anno 2010 zie die anderen al met RTL zenders Net 5 SBS mmmm. Met een beetje geluk hebben wij dat ook in 2015. Er komen al 3D tv,s deze uitzend norm zal bij Ziggo ergens rond de eeuwwisseling plaats vinden ..........
Gewijzigd door Arnold-den haag op 15-03-2010 20:28 |
|
|
Railrunner |
Geplaatst op 18-03-2010 09:43
|
Activiteit Berichten: 9 Lid sinds: 17-03-2010 |
Quote Arnold-den haag schreef: Maar we hebben mazzel we zitten bij Ziggo, de provider die altijd het laats is met veel dingen. 3 HD/SD Upscale en 4 in het betaal pakket anno 2010 zie die anderen al met RTL zenders Net 5 SBS mmmm. Met een beetje geluk hebben wij dat ook in 2015. Er komen al 3D tv,s deze uitzend norm zal bij Ziggo ergens rond de eeuwwisseling plaats vinden .......... Nederland 1, 2, en 3 en eurosport is gratis en in HD te ontvangen. Maar voor de drie overige zenders die in HD te ontvangen zijn moet je € 3,95 betalen. Voor drie zenders er bij is het wel wat duur. Doorgifte van HD zenders zou gratis moeten zijn . De duitse zenders zenden al in HD uit maar wordt dus niet doorgegeven . Bij aanschaf van het alles in een pakket wordt niet vermeld dat je nog eens geld moet betalen voor doorgifte van alle HD zenders Persoonlijk vindt ik dat klanten bedrog , je komt er pas achter als de cisco tuner is geinstalleerd Toch wil ik dat bij de consumentenbond aankaarten , misschien kunnen zij er wat aan doen |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wanneer meer HD zenders ?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
NPO app - zoekfunctie werkt niet meer | Klacht over Ziggo | : 4 | 06-05-2024 |
Ci+ en smart card geen zenders vinden | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 5 | 11-07-2022 |
helemaal niets meer | Storing | : 2 | 18-05-2021 |
tv zenders installeren | Algemeen | : 7 | 20-12-2020 |
tv complete is niet meer | Klacht over Ziggo | : 17 | 26-10-2020 |
Advertentie