obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
tv complete is niet meer
grotode
zonder internet van ziggo. Belachelijk, juist replay was zo fijn. Is dit puur klantje pesten omdat ik met internet via glasvezel voor veel minder geld bij een ander zit.
De toch al onhandige media xl icm replay werkte eigenlijk prima maar kan dus niet meer !
Wat een slechte service en wat een nare manier om je verdienmodel zo op te dringen bij een klant die al 15 jaar trouw is !

Tijd om, zodra er iets voorbij komt, direct over te stappen. Jammer Ziggo
 
MisterSenseo
Volgens jouw profiel heb je TV Start en dat is inderdaad zonder Replay en opnemen.
De optie TV zonder internet kan nou eenmaal niet in de "complete" versie, je kunt het nooit iedereen naar de zin maken.
Ik zou lekker naar Alles-in-één Complete gaan, of TV Complete met internet Start, dan heb je weer gewoon de voordelen van Replay en opnemen.

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
grotode
Stichting open deur antwoord. Wat ik heb snap ik wel natuurlijk daar gaat het niet om, het gaat mij om de houding en instelling vanuit Ziggo. Eerst melden dat het kan en vervolgens komt puntje bij paaltje ( en weten ze dat ik veel sneller internet heb voor minder geld ) en zijn ze kennelijk blij dat ik wegga.
Ik zal het ermee moeten doen, al vind ik het jammer
 
grotode
Oh ja, wellicht niet helder maar ik had het complete pakket voor ik wilde aanpassen
 
Nietes
Ik heb ook gewoon TV start en kan probleemloos pauzeren en opnemen Smile
Stja Annoying
 
kezeltje

Nietes schreef:

Ik heb ook gewoon TV start en kan probleemloos pauzeren en opnemen Smile

mag ik vragen met welke mediabox je dat kan doen?
Make a daily backup of your obsolete files. Clap
 
Nietes
Een kleine Humax iets van c3000 geloof ik. Werd jaren geleden geleverd met een 4Gb usb stick om te kunnen pauzeren daar heb ik een externe hd aangehangen en kan ik gewoon opnemen, 1 programma tegelijk.
En in mijn slaapkamer smart tv met een externe hd en kan ik ook opnemen ook maar 1 programma maar dan kan je niks anders kijken en op allebei live tv pauzeren
Stja Annoying
 
grotode
dat werkt prima natuurlijk, ook dat snap ik. Het ging juist om replay zodat je vanaf het begin kon terugkijken als je net te laat was. Of een paar dagen terug gewoon vanuit het menu afspelen. Niks opnemen etc
Was me heel wat waard geweest om weer te kunnen
 
MisterSenseo
En dat "Replay" is precies datgene wat bij "Complete" en hoger geldt, het is gewoon niet anders.
Het is geen pesten, gewoon verdeling van abonnementen.........;-)
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Nietes

MisterSenseo schreef:

En dat "Replay" is precies datgene wat bij "Complete" en hoger geldt, het is gewoon niet anders.
Het is geen pesten, gewoon verdeling van abonnementen.........;-)



Is dat niet het zelfde als ziggo ondemand??
Stja Annoying
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'tv complete is niet meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
helemaal niets meer Storing : 2 18-05-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Advertentie