Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
interactive hd decoder van sisco
moeskoetie
waar blijft de interactive hd recoder van sisco die ziggo al in december 2009 had moeten leveren maar door de vele aanmeldingen niet kon leveren, maar dat dit in april zou gaan gebeuren.
als je een mail stuurt naar ziggo, reageren ze al helemaal niet meer.
klantvriendelijk noemen ze dat.
als die decorder er deze maan niet komt, dan kap ik met ziggo.
nog altijd een slechte firma zo te zien.
2902091737

Zippo

moeskoetie schreef:
waar blijft de interactive hd recoder van sisco die ziggo al in december 2009 had moeten leveren maar door de vele aanmeldingen niet kon leveren, maar dat dit in april zou gaan gebeuren.
als je een mail stuurt naar ziggo, reageren ze al helemaal niet meer.
klantvriendelijk noemen ze dat.
als die decorder er deze maan niet komt, dan kap ik met ziggo.
nog altijd een slechte firma zo te zien.

Gelukkig kun je per maand opzeggen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing

moeskoetie
ik heb gisteren gebeld met de mensen die hem uitleveren.
de uitlevering is al begonnen, en deze maand zullen alle decoders/recorders verstuurd zijn.
dus iedereen moet hem deze maand krijgen en hebben.
Grin
2902091737

wongo

moeskoetie schreef:
... de uitlevering is al begonnen, en deze maand zullen alle decoders/recorders verstuurd zijn. ...
Dat is goed nieuws

moeskoetie
zo juist de sisco ontvangen.
Grin
2902091737

dirtybootman
Net gebeld. Kan nog wel een of twee maanden duren voordat de Cisco wordt geleverd. Er is dus nog niets bekend. Ik wacht al vanaf half december

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'interactive hd decoder van sisco', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
decoder wil HD zenders niet opnemen Digitale radio of televisie storing : 4 03-06-2014
Aansluiten wifi modem op cisco hd 8485 decoder Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 4 05-01-2014
Sisco EPC3928 wifi valt uit Hardware instellingen : 3 14-12-2013
Welke nieuwe decoder? Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 28-11-2013
Decoder keuze Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 4 02-08-2013
Advertentie