obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo-abonnees kunnen o.a. films en uitzending gemist bekijken via Interactieve TV. Met Video On Demand betaald men per film. Geschikte decoders en CI+ modules voor de ontvangst van digitale Interactieve TV: Humax IRHD 5300c, Humax 5100c, Humax IRHD 5200c, Humax IRHD 5400c, Samsung SMT-C7140, Cisco 8485. Cisco 8455, Samsung SMT-H3102d, Smit Interactieve CI+ Module, Quantis Interactieve CI+ Module.
 Onderwerp afdrukken
Aansluiten wifi modem op cisco hd 8485 decoder
hkraft
Hallo,

Ik heb sinds gisteren een 2e hands cisco 8485 hd pvr gekocht. Nu heb ik hem aangesloten met breedbandversterker Tratec 752N. Maar de interactieve tv werkt niet en het lampje voor van het netwerk blijft knipperen.

Ik heb alles aangesloten zoals hieronder beschreven:

Cisco wifi modem op hoofdaansluiting internet in meterkast

Tratec 752n
links 1e aansluiting op hoofdaansluiting tv meterkast
links 2e aansluiting leeg
links 3e aansluiting tv onder
links 4e aansluiting tv slaapkamer
links 5e aansluiting tv slaapkamer

Waarom werkt itv niet en blijft lampje internet op cisco 8485 knipperen???

Ik ben al de hele dag op internet aan het kijken wat ik fout doe maar weet niet hoe ik van tratec naar modem moet aansluiten????

Hopelijk kan iemand mij helpen op dit forum

Groetjes hkraft
 
MisterSenseo

Quote

hkraft schreef:

Hallo,

Ik heb sinds gisteren een 2e hands cisco 8485 hd pvr gekocht. Nu heb ik hem aangesloten met breedbandversterker Tratec 752N. Maar de interactieve tv werkt niet en het lampje voor van het netwerk blijft knipperen.

Ik heb alles aangesloten zoals hieronder beschreven:

Cisco wifi modem op hoofdaansluiting internet in meterkast ( Dat moet dus zijn je Tratec versterker. )

UMU01 splitter verwijderen uit je Wandcontactdoos !!!


Tratec 752n
links 1e aansluiting op hoofdaansluiting tv meterkast
links 2e aansluiting leeg ( Hier moet dus je modem op aangesloten worden. )
links 3e aansluiting tv onder
links 4e aansluiting tv slaapkamer
links 5e aansluiting tv slaapkamer

Waarom werkt itv niet en blijft lampje internet op cisco 8485 knipperen???

Ik ben al de hele dag op internet aan het kijken wat ik fout doe maar weet niet hoe ik van tratec naar modem moet aansluiten????

Hopelijk kan iemand mij helpen op dit forum

Groetjes hkraft


Als je al het bovenstaande volgt, doe je precies wat er in mijn onderschrift staat, wel of niet draadloos maakt in dit geval niet uit. Als je internet niet goed is of te traag, kun je je modem ook in poort 3 of 4 plaatsen, dan heb je versterkt signaal.
Het allerbelangrijkste is de UMU01 splitter uit je wandcontactdoos en zo ver mogelijk wegsmijten en je Tratec versterker als hoofdpunt direct in je wandcontactdoos.

Succes,

Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
hkraft
In de aansluitdoos met groene draad die van buiten komt komen 2 draden, 1 voor tv en 1 voor internet. Als ik het goed begrijp moet ik dan de kabel voor tv op 1e links, kabel voor internet niet gebruiken, 2e links modem, 3e links tv woonkamer enz.???? Of moet er een nieuwe hoofdaansluitdoos komen ????
 
kobus1960
Er komt 1 dikke groene kabel uit de muur, daar moet een enkelvoudige
doos op, Met 1 coax aansluiting. Vanaf die doos naar de Tratec, kan
allemaal in de meterkast. vanaf daar Senseo verhaal.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Aansluiten wifi modem op cisco hd 8485 decoder', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Waar is de 2,4 WiFi Algemeen : 6 17-12-2023
zonnepanelen verbinden met wifi Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 05-09-2023
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Aansluiten oude tv op mediabox next Algemeen : 3 27-09-2022
Wifi punt Zyxel Wap6807 Algemene computer en software vragen. : 8 16-01-2022
Advertentie