obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo-abonnees kunnen o.a. films en uitzending gemist bekijken via Interactieve TV. Met Video On Demand betaald men per film. Geschikte decoders en CI+ modules voor de ontvangst van digitale Interactieve TV: Humax IRHD 5300c, Humax 5100c, Humax IRHD 5200c, Humax IRHD 5400c, Samsung SMT-C7140, Cisco 8485. Cisco 8455, Samsung SMT-H3102d, Smit Interactieve CI+ Module, Quantis Interactieve CI+ Module.
 Onderwerp afdrukken
Decoder keuze
Willybumbum
Laatst heb ik een email gehad van ziggo
"

Geachte heer/mevrouw ,

Dank u voor uw e-mail bericht aan ziggo met uw vraag over een ontvanger.


Het is niet mogelijk het actie aanbod te doen van de nieuwe klant bij een bestaande klant.

Daarnaast zijn er ook aanbiedingen voor de bestaande klanten. Deze kunt u online of per telefonie bestellen. De maand augustus heeft het volgende aanbod:

Interactieve HD ontvanger voor 69,- icm met een 12 maanden contract
Interactieve HD recorder voor 119,- icm met een 12 maanden contract

"

Ik wilde dus op het tweede aanbod in gaan echter, mijn oudelui zijn nogal technofoob en aangezien zijn al een humax ihdr 5200c in bezit hebben wilde ik eigenlijk een tweede humax ihdr5200c kopen via deze aanbieding. Aan de telefoon kreeg ik te horen dat de decoder die op voorraad was verzonden werd. Wat ik best vreemd vind aangezien ik het apparaat betaal en zelf aangegeven een langere wachttijd geen probleem vind toch geen optie is om voorkeur van apparaat aan te geven.

Met vriendelijk groet,

M. Polman
 
kobus1960
Hieronder even de omschrijving van de te leveren HD recorder, incl. welke
men stuurt, staat gewoon op de site. Ziggo dekt zichzelf hiermee in.

Interactieve HD recorder
Specificaties Interactieve HD recorder
haarscherpe HDTV-weergave
inclusief Smartcard, SCART- en HDMI-kabel
500 GB harddisk (tot 120 uur opnemen)
uitgebreide EPG (digitale programmagids)
live TV-programma's pauzeren en later verder kijken.
HD opnemen en terugkijken in de scherpste kwaliteit
twintuner: een programma bekijken terwijl een ander programma wordt opgenomen
toegang tot On Demand films en series van Ziggo
toegang tot TV Gemist van Ziggo

U ontvangt na bestelling een Samsung SMT-C7140B of een Humax iHDR-5200C, afhankelijk van de voorraad op dat moment.
Beide recorders beschikken bovenstaande specificaties.
 
Willybumbum
Dat had ik begrepen maar ik wilde dus absoluut niet de samsung aangezien mijn ouders inmiddels al aan hun eerste humax gewend zijn en het irriteert me een beetje dat ze dus niet een heel klein beetje mee denken met hun toch al op leeftijd zijnde klanten. Het is gewoon voor oudere mensen niet praktisch/begrijpen om 2 systemen naast elkaar te draaien. Daarbij heb ik ook al aangegeven een langere levertijd niet erg te vinden, zolang het maar een humax werd.
 
kobus1960
Dan maar hopen dat Ziggo je wens vervult...........Helpless

Laat even weten of het gelukt is?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Decoder keuze', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Vrije keuze modems Ziggo nieuws : 2 27-05-2021
Vrije keuze. Algemeen : 2 25-01-2015
decoder wil HD zenders niet opnemen Digitale radio of televisie storing : 4 03-06-2014
Aansluiten wifi modem op cisco hd 8485 decoder Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 4 05-01-2014
Welke nieuwe decoder? Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 28-11-2013
Advertentie