obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen en vragen over digitale decoders, CI+, smart cards van Ziggo. Digitale ontvangers: Horizon Mediabox GW-7400, Humax IRHD 5000c, Samsung DCB-H380r, Samsung DCB-H360r, Samsung DCB-B270r, Samsung DCB-9401r, Humax IR Fox C, Humax IR Fox Z, Samsung SMT-C1140. CI+ Modules - Digitale TV: Neotion CI+ Module, @Smit CI+ Module, Quantis CI+ Module. Digitale ontvangers - Recorders: Humax IRHD 5200c, Cisco 8485, Samsung SMT-C7140, Humax IRHD 5400c, Cisco 8455, Humax IRHD 5050c, Samsung DCB P850r, Humax PVR 9200c.
 Onderwerp afdrukken
laatste update cisco een ramp
mrvanschaik
Ziggo heeft 2 dagen geleden een update gedaan om een aantal zaken te verbeteren; sindsdien grote problemen: vastlopen, melding E 48, geen digitale tv meer; na reset (stroom eraf en erop) is het weer goed. Dagelijkse routine. Helpdesk gisterenavond weet ervan en werkt aan oplossing. Wat mij stoort is dat men dit niet even meld aan de gebruikers van dit apparaat (Cisco 8455DVB HD PVR), per email bijvoorbeeld, of dat het op de website wordt vermeld. Op het andere forum van Ziggo regent het klachten.

Edit MisterSenseo :

Dubbele post verwijderd,1 keer is wel genoeg........Pfft
Gewijzigd door MisterSenseo op 28-04-2010 21:46
 
MisterSenseo
Nergens last van hier dus waarom er iets gemeld zou moeten worden is me een raadsel

Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
MisterSenseo
Vaak wel ja.
Iedereen loopt zo te schelden over kwaliteit en service en dan zijn ze daarmee bezig en gaat er iets fout en dan moet Ziggo het gaan melden.
Weet je wat dat kost ?????
En dan over een jaar weer iedereen schelden omdat de abonnementsprijzen weer omhoog gaan?!?!?!?
Een jaar geleden is er gemeld dat er upgradewerkzaamheden gingen komen die wel 2 jaar konden gaan duren..........geduld is een schone zaak,denk aan je hart,er zijn veel ergere dingen in het leven..........
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Undertaker
Nouja, ik ken er in den haag 4 met een Cisco reciever, en die hebben geen enkel probleem met de hele reciever niet.
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
mrvanschaik
Ziggo kan volgens mij veel ontevredenheid, telefoontjes naar de helpdesk (kosten) en negatieve publiciteit vermijden door iets opener te zijn; als de helpdesk op een avond veel telefoontjes/klachten over hetzelfde apparaat binnenkrijgt, dan zou Ziggo er verstandig aan doen hier een melding van te maken op de site. In dit geval iets van: Er zijn bij een aantal gebruikers van de 8455 recorder problemen geconstateerd sinds de laatste update. Ziggo weet ervan en werkt aan een oplossing. Bij problemen raden wij u aan ... enz. Bij een groepstoring doet men dat toch ook. Ontkennen of negeren vanuit Ziggo hebben in zulke situaties naar mijn mening geen zin, werken averechts. Denk even aan de Ubee modem problematiek van dec - feb.
Bij mij zijn overigens de problemen zomaar vanaf 30 april verdwenen ...; Ziggo weet hiervan. Op dit forum is weinig aandacht voor dit probleem (8455) geweest, maar op het andere forum (.nl) regende het klachten, nog steeds.
Wel heb ik geconstateerd dat je uiterst rustig met de afstandsbediening moet omgaan; zeker als ie net is opgestart.
 
MisterSenseo
HO EVEN!

Er is mij door niemand iets verboden te zeggen!
Sterker nog,ik ken heel dat probleem niet van die afstandsbediening,dat lees ik nu net voor het eerst.......
Wij hebben als moderators of beheerders van dit forum niets met Ziggo zelf te maken en zij hoeven het ook niet in hun hoofd te halen ons iets te verbieden te zeggen.
Daar hebben zij totaal geen enkele zeggenschap over!.
Wel hebben we contact met sommige mensen van Ziggo,maar dat is hopenlijk als hulp bij onoplosbare problemen of dingen die te traag gaan.

Dus concluderend : iedereen heeft het recht van vrijheid van spreken onder voorwaarde dat iedereen met respect behandeld wordt,en er geen scheldwoorden gebruikt worden.
Voor de rest is een ieder gerechtigd te doen wat hij/zij wil,dus verhuizen naar een ander forum is vanzelfsprekend toegestaan........

Tot slot vind ik het wel een goede uitspraak van rooo met het advies dat je de tuner rustig moet gebruiken als je hem net aan zet.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Puma
Ik heb überhaupt geen update binnen gekregen. Om welke versie gaat het?
Gewijzigd door Puma op 10-05-2010 19:31
 
MisterSenseo
Die updates gaan automatisch voor de Cisco tuner
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'laatste update cisco een ramp', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Firmware update SmartWifi pods Algemeen : 6 23-02-2022
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 22-10-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
2 X Cisco 8485 DVB Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 22-02-2019
Cisco 8485 DVB Storing : 4 09-02-2019
Advertentie