Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Snelheidsverhoging Alles in een extra
dennisveninga
Wanneer ongeveer in het najaar? Grin
Wil die 120Mbit wel eens even testen Pfft

MisterSenseo

dennisveninga schreef:

Najaar is van 21 september tot en met 20 december........PfftPfftPfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !

dennisveninga

MisterSenseo schreef:

dennisveninga schreef:

Najaar is van 21 september tot en met 20 december........PfftPfftPfft

Oke: P duurt nog even dus Pfft
Mag Ziggo wel eerst de snelheidsproblemen oplossen met dat Ubee modem voor sommige mensen!

Undertaker
Ik zeg het weer, Ik heb een Ubee Modem en een Arris, ik ben een blij man met die Ubee, want die arris is langzaam met starten en in gebruik ook niet echt helemaal tof..... dus zou ik mogen kiezen! geef mij maar Ubee! ( Na de update Pfft ) ervoor was het modem uien en kon je wel janken met dat ding Pfft
Met vriendelijke groet, Undertaker

stefan306
IK heb een ubee modem, Heb er al 2 versleten ben met me 3de bezig, Schijnbaar kunnen de ubee modems slecht tegen warmte hahahaha,

Undertaker
Nouja, ik moet over mijn modem niet klagen, en dan staat die nogal in een opbouwtje waar ik al me klerezooi qua kabels in gesmeten heb!
Met vriendelijke groet, Undertaker

jackson

harryd schreef:
snelheid verhoging ??
net ff ziggo gebeld en zoals gewoonlijk komt friesland later aan de beurt......
alsof ons geld stinkt en/of we een achterstallige uithoek zijn

friesland komt helemaal niet later aan de beurt, per 1 juli had ik 80mbit Smile maar nog steeds 5mbit Sad up, na veel heen en weer gebel met TD van ziggo zou er een monteur komen maar die kwam toch weer niet want het blijkt een "regionale" (gewoon heel friesland) (waar ziggo zit dus) storing te zijn en het maakt niet uit welke merk/type modem je hebt
Er word hard aan gewerkt om dit op te lossen word er dan gezegt - prima

Ik blijf wel rustig, ik vereken het wel aan het eind van de maand Grin

MisterSenseo
Ja hoor,verreken jij het maar aan het eind van de maand dan krijg je lekker snel een deurwaarder op je dak..........
Ik weet niet of je het weet hoor maar je betaalt voor 50/5 en je krijgt gratis een verhoging van je snelheid.
Daarbij komt nog,er wordt nooit garantie gegeven op je upload,alleen je download moet minimaal 80% van je abonnement zijn.
Wees dus slim en ga asjeblieft niet klooien met je rekeningen,je gaat het verliezen..............
Doe hiermee wat je zelf goeddunkt........

Zippo

jackson schreef:

harryd schreef:
snelheid verhoging ??
net ff ziggo gebeld en zoals gewoonlijk komt friesland later aan de beurt......
alsof ons geld stinkt en/of we een achterstallige uithoek zijn

friesland komt helemaal niet later aan de beurt, per 1 juli had ik 80mbit Smile maar nog steeds 5mbit Sad up, na veel heen en weer gebel met TD van ziggo zou er een monteur komen maar die kwam toch weer niet want het blijkt een "regionale" (gewoon heel friesland) (waar ziggo zit dus) storing te zijn en het maakt niet uit welke merk/type modem je hebt
Er word hard aan gewerkt om dit op te lossen word er dan gezegt - prima

Ik blijf wel rustig, ik vereken het wel aan het eind van de maand Grin

Zit je in Kabel Noord gebied? De infrastructuur in Kabel Noord gebied is nog ouderwets en kan de hogere snelheden nog niet aan.

In Kabel Noord gebied kun je kiezen wie je provider wordt. Ziggo, Upc of Kabel Noord.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing

MisterSenseo
Volgens mijn gegevens is het Sneek,het hart van de ellende op dit moment,en ik ben bang dat het geduld oefenen wordt,of overstappen naar ADSL maar daar ga je volgens mij niet op vooruit,eerder flink achteruit.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheidsverhoging Alles in een extra', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Advertentie