Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
Snelheidsverhoging Alles in een extra
|
|
dennisveninga |
Geplaatst op 05-07-2010 01:16
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 04-07-2010 |
Wanneer ongeveer in het najaar? Wil die 120Mbit wel eens even testen |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 05-07-2010 02:27
|
Beheerder » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Quote dennisveninga schreef: Wanneer ongeveer in het najaar? Wil die 120Mbit wel eens even testen Najaar is van 21 september tot en met 20 december........ Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
dennisveninga |
Geplaatst op 05-07-2010 03:53
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 04-07-2010 |
Quote MisterSenseo schreef: Quote dennisveninga schreef: Wanneer ongeveer in het najaar? Wil die 120Mbit wel eens even testen Najaar is van 21 september tot en met 20 december........ Oke: P duurt nog even dus Mag Ziggo wel eerst de snelheidsproblemen oplossen met dat Ubee modem voor sommige mensen! |
|
|
Undertaker |
Geplaatst op 05-07-2010 08:14
|
Activiteit » Den Haag Ziggo. » Internet Complete » FRITZ!Box 6690 Cable Berichten: 542 Lid sinds: 06-03-2010 |
Ik zeg het weer, Ik heb een Ubee Modem en een Arris, ik ben een blij man met die Ubee, want die arris is langzaam met starten en in gebruik ook niet echt helemaal tof..... dus zou ik mogen kiezen! geef mij maar Ubee! ( Na de update ) ervoor was het modem uien en kon je wel janken met dat ding
Met vriendelijke groet, Undertaker
|
|
|
stefan306 |
Geplaatst op 08-07-2010 20:43
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 08-07-2010 |
IK heb een ubee modem, Heb er al 2 versleten ben met me 3de bezig, Schijnbaar kunnen de ubee modems slecht tegen warmte hahahaha, |
|
|
Undertaker |
Geplaatst op 09-07-2010 08:11
|
Activiteit » Den Haag Ziggo. » Internet Complete » FRITZ!Box 6690 Cable Berichten: 542 Lid sinds: 06-03-2010 |
Nouja, ik moet over mijn modem niet klagen, en dan staat die nogal in een opbouwtje waar ik al me klerezooi qua kabels in gesmeten heb!
Met vriendelijke groet, Undertaker
|
|
|
jackson |
Geplaatst op 15-07-2010 15:34
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 26-06-2009 |
Quote harryd schreef: snelheid verhoging ?? net ff ziggo gebeld en zoals gewoonlijk komt friesland later aan de beurt...... alsof ons geld stinkt en/of we een achterstallige uithoek zijn friesland komt helemaal niet later aan de beurt, per 1 juli had ik 80mbit maar nog steeds 5mbit up, na veel heen en weer gebel met TD van ziggo zou er een monteur komen maar die kwam toch weer niet want het blijkt een "regionale" (gewoon heel friesland) (waar ziggo zit dus) storing te zijn en het maakt niet uit welke merk/type modem je hebt Er word hard aan gewerkt om dit op te lossen word er dan gezegt - prima Ik blijf wel rustig, ik vereken het wel aan het eind van de maand |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 15-07-2010 16:38
|
Beheerder » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Ja hoor,verreken jij het maar aan het eind van de maand dan krijg je lekker snel een deurwaarder op je dak.......... Ik weet niet of je het weet hoor maar je betaalt voor 50/5 en je krijgt gratis een verhoging van je snelheid. Daarbij komt nog,er wordt nooit garantie gegeven op je upload,alleen je download moet minimaal 80% van je abonnement zijn. Wees dus slim en ga asjeblieft niet klooien met je rekeningen,je gaat het verliezen.............. Doe hiermee wat je zelf goeddunkt........ Met vriendelijke groet, MisterSenseo
|
|
Zippo |
Geplaatst op 15-07-2010 17:27
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2248 Lid sinds: 02-01-2007 |
Quote jackson schreef: Quote harryd schreef: snelheid verhoging ?? net ff ziggo gebeld en zoals gewoonlijk komt friesland later aan de beurt...... alsof ons geld stinkt en/of we een achterstallige uithoek zijn friesland komt helemaal niet later aan de beurt, per 1 juli had ik 80mbit maar nog steeds 5mbit up, na veel heen en weer gebel met TD van ziggo zou er een monteur komen maar die kwam toch weer niet want het blijkt een "regionale" (gewoon heel friesland) (waar ziggo zit dus) storing te zijn en het maakt niet uit welke merk/type modem je hebt Er word hard aan gewerkt om dit op te lossen word er dan gezegt - prima Ik blijf wel rustig, ik vereken het wel aan het eind van de maand Zit je in Kabel Noord gebied? De infrastructuur in Kabel Noord gebied is nog ouderwets en kan de hogere snelheden nog niet aan. In Kabel Noord gebied kun je kiezen wie je provider wordt. Ziggo, Upc of Kabel Noord. |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 15-07-2010 17:32
|
Volgens mijn gegevens is het Sneek,het hart van de ellende op dit moment,en ik ben bang dat het geduld oefenen wordt,of overstappen naar ADSL maar daar ga je volgens mij niet op vooruit,eerder flink achteruit. Met vriendelijke groet, MisterSenseo
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheidsverhoging Alles in een extra', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Snelheidsverhoging per 12-04-2021 | Snelheid | : 11 | 13-04-2021 |
Eerste 4 maanden 50% korting (i.c.m. Alles-in-1 of Internet & Online TV). | Ziggo nieuws | : 1 | 01-08-2019 |
Kan extra mediabox niet installeren | Hardware instellingen | : 10 | 05-11-2017 |
Ziggo Go app uitgebreid met bijna 50 extra zenders en meer Chromecast / Airplay functionaliteit | Ziggo nieuws | : 1 | 26-06-2017 |
Non-stop gratis extra’s voor Ziggo klanten met een Vodafone abonnement | Ziggo nieuws | : 1 | 03-04-2017 |
Advertentie