obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info en vragen over de verschillende Ziggo modems en WiFi, poorten, portforwarding en de firewall instellingen. Modems: Horizon Mediabox GW-7400, Cisco EPC 3925 WiFi, Cisco EPC 3928 WiFi ,Ubee EVM 3200, Ubee EVW 3200 Wifi (Ambit EVW320B), Ubee EVW 321B Wifi, Ubee EVW 3226 Wifi. En de oudere modems: Motorola SBV 5100e, SBV 5101e, SBV 5120e, SBV 5121e, Arris CM450B, TM401B, TM501B, TM702B, Ubee EVM 320B, Cisco EPC 3212.
 Onderwerp afdrukken
eurodocsis 3.0 modem /arris
harryd
hallo
ik heb alles in 1 extra
en al een hele tyd problemen met de snelheid up als download
nu is de vraag; is deze modem goed voor de alles in 1 extra ?
en waarom haal ik amper 71 down en 4.2 up ?
alles gecontroleerd met en zonder router , er is geen verschil
mvg harry
 
MisterSenseo
@harryd : waar woon je ?
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
harryd
friesland omgeving sneek
 
mesa57
Ongeveer de helft van de mensen heeft na de verhoging een upload snelheid van rond de 5mb. Volgens de helpdesk zijn ze het aan het onderzoeken.
 
harryd
deze modem heb ik
http://www.arrisi.com/product_catalog/listers/index.asp?id=438
 
mesa57
Het modem maakt niet uit, Arris of Ubee. De lage upload wordt door mensen met beide modems gerapporteerd.
 
MisterSenseo
Daarbij komt,zowel Arris als Ubee halen beiden de huidige snelheden.
Zodra de snelheid boven de 200 Mbit komt dan pas kan Arris het niet meer aan,en Ubee wel,die kan tot 400 Mbit.
Upload haalt Arris tot 125 Mbit en Ubee nog veel meer.
Dus het ligt niet aan het modem,en inderdaad wordt er vanuit noord en oost Nederland gemeld dat de upload niet boven de 5 komt.
Het westen heeft soms zelfs boven de 10 upload,ikzelf haal gemiddeld 9,3 en een kennis in Zoetermeer haalt meer dan 10 Mbit.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
harryd
hallo
net ziggo gebeld en nu moet ik 3 testen doen in 2 dagen via de speedtest van ziggo...vanmiddag ,tegen 12 uur vanavond en morgenvroeg....?
inderdaad wordt er vanuit noord en oost Nederland gemeld dat de upload niet boven de 5 komt.
dit is niet bekend bij ziggo
wacht nu af hoe en wat
thanks voor reactie,s
harry
 
harryd
vandaag ziggo gebeld en de meting 3 testen doorgeven..77 down en 5 upload
reactie mederwerker bedankt en als er meer klachten zijn dan belt u maar ?????????
toen ik wou vragen hoe en wat hing ie alweer op
probleem opgelost...egt niet. wijzer geworden egt niet
bedankt ziggo
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'eurodocsis 3.0 modem /arris', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Niet te stoppen procces retournering oud modem. Helpdesk : 4 15-03-2019
Bin-file van compal-modem wijzigen Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 25-12-2018
settop box modem Klacht over Ziggo : 3 09-05-2018
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht Klacht over Ziggo : 12 16-12-2017
Advertentie