obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Modem verliest verbinding of loopt vast
flamke
hoi ik had even een vraag of er meer mensen zijn in omgeving Zuidlaren
die ook problemen hebben met ziggo.
Ik heb de laatste tijd alleen maar last van dat de modem zich wel iets van 3 keer per dag spontaan opnieuw opstart. of de modem loopt vast en dan heb ik geen internet en telefoon meer. En moet ik hem handmatig resetten. Tevens is dit men 3 de ube modem al. en heb al iets van 6 keer een monteur over de vloer gehad en het probleem was eerst een tijdje weg maar is er nu weer. Aangezien de helpdesk van geen toet of blazen weet dacht tik nou vraag eens hier of er mensen zijn die het zelfde probleem hebben. oja 30/07 komt er weer een monteur Sad Als het zo door gaat denk ik dat ik maar over stap op andere provider dit schiet ook niet op
mocht iemand nog tips hebben hoor ik het graag
 
McBeukie
Is er niet ergens een kabelbreuk in huis of evt buiten. Misschien kan Ziggo dat doormeten als ze de 30e komen.


Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
flamke
2 van de 6 monteurs zijn bezig geweest afgelopen tijd in de wijkkast er zat corozie op de aansluitpunten in de wijkkast. En de andere keer zat er ruis op de lijn ofzo dat meete hij met een apparaat wat de andere monteur ook had gedaan . Maar de rest van de andere 4 monteurs hebben gelijk de modem vervangen en veder niets gedaan. PFFFFSad
Gewijzigd door flamke op 29-07-2010 23:16
 
McBeukie
Als ze al meerdere keren het modem hebben vervangen dan ligt het daar dus niet aan. Het moet dan volgens mij gewoon aan de kabel liggen.is het aansluitpunt in huis ook helemaal in orde en schoon ( vocht, corrosie) Daar zit ook zo een mooie wandkontaktdoos op die je erop vergrendeld ( zit bij pakket Ziggo) Zeg tegen de monteur dat een nieuw modem waarschijnlijk onzin is. Ik hoop dat je vandaag een ervaren monteur krijgt... Overstappen tja heb ik ook een aantal keren gedaan maar kom toch elke keer bij Ziggo terrecht hahaha. Ik vind ze zeker qua tv en internet toch het beste en ze leveren de meeste snelheid voor je centjes.

Succes vandaag en laat even weten hoe het afgelopen is!!


Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
flamke
Nou werd vandaag 30/7 gebeld door de 3 de lijn storingen
met de vraag wat er aan de hand was ik alles verteld. En gezegd van vandaag komt een monteur. De medewerker zou dat nog even gaan nakijken over de monteur en zou mij later op de dag terug bellen over hoe het verlopen is. Een half uur later belde de medewerker me weer op met de mededeling er is geen monteur ingepland ze hebben een valse belofte gemaakt.

Maar zij hij weet u wat ik kom met mijn collega van het kantoor en we gaan u helpen. Over een half uur zijn we bij u thuis. Grin Ik dacht kijk eens wat een super goede service van ziggo.

Een half uurtje later kwamen de jongens van de technische dienst van ziggo om dit rare fenomeen te bestuderen. Ze hebben een nieuwe modem geplaatst om mij even uit de brand te helpen en ze hebben een monteur in gepland om te kijken hoe het er met de kabel aan toe is.

Aangezien de modem het signaal niet goed terug kon sturen zou er schijnbaar wat met de kabel aan de hand zijn. Als het goed is komt maandag een monteur.
Dus even afwachten wat dan gaat gebeuren of dat de kabel kapot is of iets anders dat is afwachten van de monteur.

Ik houw Julie op de hoogte. Maar vind toch erg netjes van de medewerker van ziggo afdeling technici dat ze zo in de auto zijn gestapt om mij te helpen
 
McBeukie
Kijk dat is mooi ze maken er goed werk van. Het komt vast goed...Wink
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
McBeukie
En???? is het probleem al opgelost??Wink
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
flamke
Nou afgelopen vrijdag 6-8-2010
is er weer een monteur geweest en heeft alles vernieuwd hoofd aansluiting meterkast aansluitingen in de wijkkast En heeft de lijnen goed grondig door gemeten. Toevallig had deze monteur afgelopen week ook een klant met zo'n storing als dit en hij vertelde dat niemand veder last had behalve die klant terwijl alles goed was tot dat hij er achter kwam dat de tabaansluiting in de wijkkast het storende factor was. Dus hij heeft gelijk bij mij dat ook veranderd en vernieuwd en het is nu afwachten. Modem is nog niet weer uitgevallen maar ik juich niet te vroeg he dat heb ik wel geleerd afgelopen keren. Wink
Maar er word aan gewerkt en dat vind ik wel prettig dat ze je niet in de kou laten staan moet zeggen dat de service super gGrinoed is
 
McBeukie
Kijk dat is service hahaha nu hopen dat het goed blijft en maak die monteur dan maar gelijk medewerkr van de maand Ziggo!!!! Smile
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
flamke
Hahaha Nou de afdeling technische dienst van ziggo 3 de lijn dan die bellen mij ook om de dag op van hoe de status is dus dat is ook erg goed . Maar misschien wel een leuk idee haha monteur van de maand hahahaGrin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Modem verliest verbinding of loopt vast', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
Niet te stoppen procces retournering oud modem. Helpdesk : 4 15-03-2019
Bin-file van compal-modem wijzigen Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 25-12-2018
settop box modem Klacht over Ziggo : 3 09-05-2018
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht Klacht over Ziggo : 12 16-12-2017
Advertentie